Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av anna1984
#1150268
Jag har precis polestar optimerar min bil. Tyvärr tycker jag att det nya polestar emblemet är alldeles för litet. I alla fall på min bil. Jag har ju ingen text alls på min bagagelucka. Då ser emblemet jätte futtigt ut. Någon som har det lite större fyrkantiga märket med silverram runt som inte satt på det och kan tänka sig att sälja det till mig?

Bild
Användarvisningsbild
av Slasse
#1150279
När jag beställde ett nytt så fick man välja om man ville ha det rombformade eller det fyrkantiga. 53kr på Volvo.
av anna1984
#1150311
fjohan82 skrev:Hur stora är dessa du tänkter på? Hittade ett som är 58x60. Känns som att det är det ännu större, som sitter på S/V60 Polestar. Kanske passar det bättre om det inte finns andra emblem?

http://www.hova.com/emblem-baklucka-polestar-2015-/
Det var inte dåligt vad betalt dom skulle ha för det där. Men är det verkligen äkta? Det känns ju väldigt stort. Mitt rombformade är runt 2,7cm högt. Det känns dock väldigt litet.
av anna1984
#1150313
Slasse skrev:När jag beställde ett nytt så fick man välja om man ville ha det rombformade eller det fyrkantiga. 53kr på Volvo.
När beställde du nytt? Vad är det för storlek på ditt fyrkantiga?
av anna1984
#1150314
Desmodue skrev:Jag kontaktade Polestar och fick ett Polestaremblem skickat.
När gjorde du det och bad du om ett fyrkantigt? Jag mailade Polestar och dom svarade bara att jag fått rätt emblem. Tråkigt om dom inte kan tänka sig att skicka det fyrkantiga, för dom lär ju fortfarande ha sådana.
av anna1984
#1150315
Det verkar skilja sig år från år hur stort märket är.
Ni som har fyrkantiga märken, hur stora är det, vilket årtal är det ifrån och har märket silverramen runt? Hovas verkar vara från 2015.
av Lövet
#1150323
Låter när ac är igång.

Hm... Hade tyvärr samma fel med förra ac[…]

Det är ju tvärtom. Det är där[…]

Är ju högst individuellt vad som är[…]

Volvo 960 dricker mycket

Och det var den främre lamndan jag mätte[…]