Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Steffe3
#1110171
Nej, det var nog ingen som räknat med. Kommer antagligen försöka montera dit mina LED-extraljus som jag köpte för ett par år sedan snart, inför hösten/vintern.
av swemax
#1110247
Hade xenon för några år sen
Funkade kanonbra
Men med nya solidstatestyrboxen vill jag inte chansa


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Urbis
#1150369
anna1984 skrev:Nu när ni kört led i helljusen ett tag. Är ni nöjda med ljusbilden? Inga felmeddelanden på de nyare bilarna?
Jag är hyfsat nöjd. Lyser starkt, vitt. Kan sakna lite längd på ledljusen. Ljusbilden är ok, ev. något högt, men hellre det än lågt.
Inga felmeddelande vad jag vet, Xc70-16.
av anna1984
#1151181
Ni som kör med led i helljusen. Vart har ni beställt dem? Någon lampa som är bättre än någon annan? Ser att dom som säljs i Sverige är olika fabrikat men ligger prismässigt på ungefär samma nivå. Har inga problem med att betala ett litet högre pris om det är bättre grejer.
Användarvisningsbild
av Urbis
#1151195
anna1984 skrev:Ni som kör med led i helljusen. Vart har ni beställt dem? Någon lampa som är bättre än någon annan? Ser att dom som säljs i Sverige är olika fabrikat men ligger prismässigt på ungefär samma nivå. Har inga problem med att betala ett litet högre pris om det är bättre grejer.
Jag köpte från xenonkungen, G8 för strax under 1000kr. Helt ok och jag är nöjd.
Användarvisningsbild
av rejsbo
#1272353
Urbis skrev:
anna1984 skrev:Ni som kör med led i helljusen. Vart har ni beställt dem? Någon lampa som är bättre än någon annan? Ser att dom som säljs i Sverige är olika fabrikat men ligger prismässigt på ungefär samma nivå. Har inga problem med att betala ett litet högre pris om det är bättre grejer.
Jag köpte från xenonkungen, G8 för strax under 1000kr. Helt ok och jag är nöjd.
Har du artikelnummer på de lampor du köpte?

Går ju att byta bara själva gummit med […]

Nytt avgasrör B234F

Besiktigat 745-an idag. Blankt papper (så kl[…]

Tack! :-) Nej det är jäkligt dål[…]

Både och iofs, men i det här fallet &a[…]