Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
#1233589
Priset måste vara helt uppåt väggarna. Skulle aldrig lägga 300k på en 2-3 år gammal xc70. Oavsett motor .

Skickat från min galaxy s12 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av apersson850
#1233594
Med det miltalet ligger priset väl i linje med andra XC70 som jag kollade på, i samband med att jag köpte en till för några veckor sedan. Kunde köpt den här om jag hade sett den, bortsett från att den var tänkt för kära damen, och hon har inte vett att uppskatta det maskineriet.

Nej, attans, nu har jag kollat bilderna. Den har ju inte elfällbara bakre nackskydd. Köpa snikmodeller, nej, det får vara!
av Lövet
#1233600
Alla bilar har inte samma nypris vet du Derank :wink:

Älskar att bilen är köpt utan dragkrok också. Hör ända hit hur vissa av er blir provocerade...
av mikebike
#1233604
StefanN skrev:Bilder ute på bilen nu, mörkblå med ljust skinn. Man skulle kanske slå till? :D
Snygg färg, välutrustad och måttligt med mil.
Dock kan jag inte med ljus inredning, varken snyggt eller praktiskt -särskilt inte på en XC.
Jag hade ett helsike att göra ren min V70 efter att jag kört med ett vildsvin i bagaget, och då hade jag ändå mörkgrå inredning. :wink:
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1233620
Jag kommer aldrig köpa en bil med mörk inredning igen :-)

Fasen vad det rycker i tarmen. Men jag kan verkligen inte motivera utgiften en nyare bil innebär..
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1233622
SBergdahl skrev:Jag kommer aldrig köpa en bil med mörk inredning igen :-)

Fasen vad det rycker i tarmen. Men jag kan verkligen inte motivera utgiften en nyare bil innebär..
Håller med, skönt att slippa grottkänslan med mörk inredning :)
Användarvisningsbild
av Derank
#1233624
vad har drag med det hela att göra, själv har jag aldrig haft krok på mina nya bilar, men det är för att jag hatar att dra släp och husvagn.
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 148
Elschema 740

Jag har en rep.handbok från Lafri liknande d[…]

Volvo v70 2009

Har bytt egr adapterat den i vida med får &a[…]

Har du en diagnostik box (Volvo kallar den så[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Så är det säkerligen men det som t[…]