Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mikebike
#1233604
StefanN skrev:Bilder ute på bilen nu, mörkblå med ljust skinn. Man skulle kanske slå till? :D
Snygg färg, välutrustad och måttligt med mil.
Dock kan jag inte med ljus inredning, varken snyggt eller praktiskt -särskilt inte på en XC.
Jag hade ett helsike att göra ren min V70 efter att jag kört med ett vildsvin i bagaget, och då hade jag ändå mörkgrå inredning. :wink:
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1233620
Jag kommer aldrig köpa en bil med mörk inredning igen :-)

Fasen vad det rycker i tarmen. Men jag kan verkligen inte motivera utgiften en nyare bil innebär..
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1233622
SBergdahl skrev:Jag kommer aldrig köpa en bil med mörk inredning igen :-)

Fasen vad det rycker i tarmen. Men jag kan verkligen inte motivera utgiften en nyare bil innebär..
Håller med, skönt att slippa grottkänslan med mörk inredning :)
Användarvisningsbild
av Derank
#1233624
vad har drag med det hela att göra, själv har jag aldrig haft krok på mina nya bilar, men det är för att jag hatar att dra släp och husvagn.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
#1233625
Derank skrev:vad har drag med det hela att göra, själv har jag aldrig haft krok på mina nya bilar, men det är för att jag hatar att dra släp och husvagn.
Enda vettiga att ha ett drag till är cykelhållare. Mitt används några hundra mil om året åtminstone.
av mikebike
#1233630
SBergdahl skrev:
Derank skrev:vad har drag med det hela att göra, själv har jag aldrig haft krok på mina nya bilar, men det är för att jag hatar att dra släp och husvagn.
Enda vettiga att ha ett drag till är cykelhållare. Mitt används några hundra mil om året åtminstone.
Jag skulle aldrig hänga en bättre cykel på dragkroken. På förra bilen gjorde jag det bara för att spara pengar på Gotlandsfärjan.
Användarvisningsbild
av apersson850
#1233646
Drag kan man sätta dit i efterhand. Det gjordes ju så även när bilen köptes ny. Drag måste man förstås ha, för annars är det väldigt svårt att få med sig släp och husvagnar.
Ljus inredning ska man ha. Det går ju att ha mörk päls i bagaget även om stolklädseln är ljus.
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 148
Vi som beställt EX90

Nu verkar det som sista hindret är bortrö[…]

Kan vara svårt att se på kanten p&arin[…]

Låter inget kul tur att det löste sig! […]

Vi som beställt nya XC60

Trodde det var åretruntdäck 18, 19 och […]