Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av perjak
#327568
Efter att flera år anlitat Volvoverkstaden i Boden (fantastisk kundservice och välgjorda jobb) är jag nu på väg ner till Mälardalen och Enköping. Jag skulle gärna ta del av lite synpunkter när det gäller Volvoverkstaden i Enköping, men även när det gäller verkstäder i området runt Enköping.
av perjak
#332771
Finns det verkligen ingen Enköpingsbo som kan ge lite ros eller ris avseende Volvoverkstaden där?
Användarvisningsbild
av cybermunk
#333112
Ingen som svarat så är det nog så illa att det inte är någon som har varken ris eller ros att ge.
Användarvisningsbild
av Brainy
#333138
Jag har tyvärr aldrig haft någonting att göra med Volvo här i trakten så jag törs inte svara. Det enda jag hört är andrahandsinformation om att Köping inte ska vara någon höjdare utan att dom väljer att åka till Örebro istället. Varför dom inte åker till t.ex. Västerås (som hade varit nära för dig) vet jag inte.

Jag hoppas du kan få något vettigt svar och vill passa på att hälsa dig välkommen till trakten! ~5mil kommer det vara mellan oss, lite skillnad mot för Luleå ;)

mvh
Anders

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]

Tjo! Har gett mig på att byta kondensorn oc[…]