Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av Chrillev90
#1544224
Allt kommer gå på bilias försäkring och inget annat.
(För info)
För övrigt så är det fortfarande tyst från bilias sida.
Har både mailat och ringt men absolut ingen återkoppling tyvärr..
Användarvisningsbild
av Cotag
#1544234
Provat ringa kundrelationsansvarig? Tror han sitter på Jägersro.
Han var lösningsorienterad den gången jag hade kontakt får något år sen, ser ut att vara samma namn nu när man googlar.
av Chrillev90
#1544248
Cotag skrev: ons 14 jun 2023, 22:57 Provat ringa kundrelationsansvarig? Tror han sitter på Jägersro.
Han var lösningsorienterad den gången jag hade kontakt får något år sen, ser ut att vara samma namn nu när man googlar.
Googlade oxå men hittar inte vem det är 😅
Vad heter han?
Användarvisningsbild
av Cotag
#1544301
Googlar du "kundrelationsansvarig bilia malmö" så får du upp en H N.
Ganska säker att det var han jag pratade med.
Ja, telefonnummer och övriga kontaktuppgifter verkar vara borttaget från Bilias sida så du får ta det via växeln antar jag.
av Chrillev90
#1544907
Uppdatering:

Bilen hämtad idag från bilia. Allt fixat och fick gratis service, bromsoljebyte, rekondad och klar.
(Dock blev det färgavvikelser på bakre stötfångaren och resten av bilen) men det får jag ta med den som körde in i bilen bakifråns försäkringsbolag för vidare hantering)
Alla kostnader gick på bilias räkning, så absolut ingen belastning på min försäkring. (Vilket absolut inte hade godkänts ändå)
Användarvisningsbild
av Derank
#1544910
kostnaderna gick väl på han som körde på dig, inte Bilia, du verkar ha rört ihop det hela lite, självklart går det inet på din försäkring om det finns en som är vållande,
av Chrillev90
#1544912
Kostnaderna för han som körde på bilen bakifrån bekostades av hans försäkringsbolag ja.

Stölderna på bilias inhängnad så stod bilia för alla kostander..

Ingen ihopblandning..

Försök nummer 1 avklarat. Gick inte som […]

Volvo 960 dricker mycket

Hej, jag har volvo 960 2.5L automat. Den dricker d[…]

Hej, har en Volvo s40 2. Varvtalet ligger kvar (st[…]

Överhettad passat b5

Dom flesta motorer har ju en normal drifttemp pend[…]