Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av S80_140HK
#1216509
Hej.

Finns det fler än mig som brukar beställa delar från bildelar24? Jag har handlat av dom i två års tid och aldrig haft problem, men nu verkar det hänt något.

La en beställning den 20/11 som verkar ha "försvunnit" totalt i deras system och igår la jag en ny beställning och fick bekräftelse efteråt. En stund senare fick jag mail där dom undrade om jag hade "Funderat klart på varorna i kundvagnen" och om jag ville beställa det.... Ett automatiserat mail antagligen, men ändå.

Idag ser jag inte beställningen när jag loggar in och kollar "mina beställningar".... :roll:

Någon annan som känner igen detta?
#1216914
Köper en hel del där och det brukar inte vara några problem, de har t o m ringt mig när jag inte fullföljde beställningen en gång då det kom annat emellan. Den gången fick jag även ett mail med en länk för att beställa delarna till samma (höga) rabatt som gällde då jag la delarna i korgen även om beställningen gjordes en dag senare.
Brukade ha det hemma på 3-4 dagar, men nu senaste beställningarna har det tagit lite längre tid, men de har väl mycket att göra nu kan man misstänka!
Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!