Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av _FrEdRiK_
#1139191
Som rubriken, och dagen ilandproblem. :D

Bara jag som tycker att nya webshopen är under all kritik? Hittar inte alls lika mycket saker till bilen som förr. :oops:


Mvh
Användarvisningsbild
av Steffe3
#1139705
Hittar inte ens min bil om man använder registreringsfunktionen, så den funkar ju klockrent ;p
Användarvisningsbild
av Bonden1989
#1139760
Ja, där var det inte lätt att hitta något längre! :???:

Brukade titta runt där rätt så mycket på skoj förut. Man fick ju en bild av vad lite reservdelar kan tänkas att kosta, men som Någonting säger går det inte längre att hitta reservdelar där... :roll:

Kanske måste vara inloggad eller nåt.
av KrilleW
#1139790
Jag har också kräkts en hel del på den nya webshoppen, men det är för att jag bara besökt den via telefonen. Nu när jag prövade via datorn så tycker jag faktiskt att den är riktigt bra när jag väl lärde mig hur den fungerar.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
#1152461
Väldigt mycket saker som har försvunnit ur den tyvärr. Sen tycker man att de borde ha med de flesta saker ur tillbehörskatalogerna, så man slipper be om offert..
Användarvisningsbild
av Någonting
#1153168
Mini_ice skrev:Väldigt mycket saker som har försvunnit ur den tyvärr. Sen tycker man att de borde ha med de flesta saker ur tillbehörskatalogerna, så man slipper be om offert..
Håller med. Jag hatar verkligen att behöva be om offerter på allting hela tiden. Om man säljer exempelvis en dragkrok för en viss bil så ska det väl inte vara så himla svårt att också skriva vad det kostar med och utan montering. :???:

Jag förstår överhuvud taget inte varför Bilia och kompani har bokning av service online, eftersom man ändå inte får ett pris på webben. Ska man prov-boka och sedan se vad de vill ha betalt efter servicen är gjord eller?
Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]

Att använda lyktor från 00-04 funkar me[…]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]