Nu är jag ganska trött på denna firma.
1. 14 oktober beställde jag trepack extraljus. LED 60w för 2550 kr
2. 24 oktober ringer jag kundtjänst och frågar var mina lampor är. Får då reda på att de jag beställt har utgått ur deras sortiment på grund av att deras leverantör strulat. Men jag skall få ett erbjudande på nya mycket bättre lampor.
3. 26 oktober kommer ett långt mail där man ursäktar sig för förseningarna och informerar om att. "När det gäller extraljus och ramper har hela Sverige blivit påverkad p.g.a. samma leverantörer"
Jag får ett erbjudande på 3 st 70w LED för 2900kr (ordinarie pris 3750) i stället för de jag beställde från början.
4. 27 oktober. Jag accepterar detta erbjudande och ber dem skicka dessa lampor.
5. 2 November skickar jag ett nytt mail:
Vad händer med mina lampor?
På er hemsida står det att de finns in lager.
Är de skickade? Om inte, när skickas de i så fall?
Är väldigt trött på att vänta nu!
Kan jag inte få något svar på detta vill jag annullera min order så jag kan beställa från någon annan.
MVH Tomas.
6. 3 November svar......
Vi fick in ett för litet antal förra veckan. Nästa vecka får vi leverans igen. Det är mycket nu med beställningar och vi måste prioritera order i rätt ordning. Vi har kunder på över 400 000 kr nu som inte fått sina varor så det är jobbigt läge men mest för oss.
Jag har tre gånger frågat efter leveranstid, eller ungefärlig leveranstid, men har aldrig fått svar på detta.
Det som också är illa är att lamporna hela tiden har angivits vara "I LAGER" på deras hemsida.
Lamporna jag bytte till står också som "I LAGER" vilket uppenbarligen inte stämmer.
Senaste mailet retar mig mest. Ska jag tycka synd om dem för att de tagit emot beställningar på saker de inte har hemma? Sen får jag ju åter igen inte svar på när mina lampor skickas.