Moderator: Moderatorer

#1238984
C.W. skrev:Kommer ju i en låda med en mall som märket ska placeras efter.
Om man sen väljer att följa mallen eller placera märket där man själv finner lämpligt är ju upp till var och en
Aha, då får jag slänga ett extra öga på mall och instruktion. Kan Volvo ha tänkt till? :roll:
#1239096
Då är kommande helg räddad.. Åkte förbi Autodudes butik idag och köpte Wheel Woolies kittet med 3 borstar, den större böjda Wheel Woolies-borsten och båda schamposorterna från Tershine.
Fick även med ett varuprov på Tershine Apex Quick Wash.
Ska bli kul att testa något nytt 8)
#1239237
Betalat nya bilen. Det blev himla tomt på kontot. :shock:
I helgen blir det att preppa inför leveransen på måndag!
#1239328
Hade lite tid över, tog Betty Blue till GDS-båset och spolade av henne. Väl hemma igen såg det ut som att inget hade hänt. Kul att tvätta såhär års!
#1239329
grillchips skrev:Hade lite tid över, tog Betty Blue till GDS-båset och spolade av henne. Väl hemma igen såg det ut som att inget hade hänt. Kul att tvätta såhär års!
Provkörde du inte vägen mellan UM och hemmet? Om det är snöfritt nu, så är det nog det på måndag också. :)
#1239330
SvenB skrev: Provkörde du inte vägen mellan UM och hemmet? Om det är snöfritt nu, så är det nog det på måndag också. :)
Du, det gjorde jag faktiskt! Blev så sugen på att tjuvkika att jag åkte till handlaren och spanade. Väl på plats kändes det lite som att snoka efter julklapparna dagarna innan julen så jag gav snabbt upp då jag kände att fan, jag vill suga på karamellen trots allt.
Men iallafall, vägen är snustorr. Inte en tillstymmelse till väta. Det bådar gott! :)
#1239332
Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
#1239333
fjohan82 skrev:Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
Starta fälgkrängar-firma? :D Jädra flax du har!
  • 1
  • 894
  • 895
  • 896
  • 897
  • 898
  • 1851
Felkodsläsare vida

Hej! Ķort fråga till er. Jag har 2st s60 fr&[…]

@fjohan82 , Har samma märke, en 5-25 och en […]

Service

Tjena! Precis köpt en v60 och åker tr[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

som ovan, jag hade inte varit nöjd överh[…]