I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av Aero goes V70
#157777
Har en nyförskaffad V70 2,4D -08 som oxå vill ha Steg 1.

Konstigt att det kostar 8900 kr när det kostar 7900 kr för andra???

Är inte intresserad av att åka någon annanstans än Stockholm men det verkar vara fler än 10 pers från Stockholm som är intresserade. Eller så är vi med på samma köp som dom i Växsjö men att vi får våra grejor skickade istället.

Bra initiativ från trådgrundaren!!!
av FREDDAN
#157784
Min ide e att vi går ihopp alla gemensamt så att vi får så bra pris som möjligt.
Sen Kan ju vi dela upp oss Växsjö/Stockholm

Jag skulle helst vilja besöka Bsr i Stockholm o få de gjort där med en genomgång
en o få de hem skickad.


Mvh



http://www.garaget.org/?car=19635
av totfof
#157788
Tjena. Det var jag som skapade "den andra" tråden. Det här är inget som jag snackat med BSR-folket i Växjö om men det är klart att jag kan kolla med dom om vi skulle kunna samarrangera något med Stockholms-BSR.

Kan knappast vara en omöjlighet. Jag återkommer när jag vet mer.
Användarvisningsbild
av Fraz
#157932
Lånar tråden!
Om nu möjligheten finns att få bilen trimad av BSR´s återförsäljare så borde det gå att ordna så vi i Göteborg kan få våra bilar trimade av Autotrim i Mölndal som är återförsäljare för BSR.

När det är dags att få bekräftningarna i Jan, Feb så skriver man bara namn, bil och ort.
På så sätt kan nog fler vara med i denna BSR rabatt som vi nu jobbar på, och ingen skall behöva känna att dom blir utan för att dom har långt att åka.

Och ju fler vi blir, ju mer rabatt!?..

Detta kan nog vara en bra grej om BSR godkänner och meddelar/samarbetar med sina säljare runt om i landet.

Skriv gärna svar om ni har något att tillägga i mitt inlägg..

Mvh Fraz
Vi som beställt nya XC60

Apropå färger / kulörer är Br[…]

Är det värt pengarna att montera en s[…]

Köpråd V60 etanol

Fanns 2.5FT på V60 över huvud taget? […]

Ännu en uppdatering: Satte tillbaka original[…]