I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
#1101975
Rent skräp, gör absolut ingenting. Det enda va väl att nån lampa på boxen tändes när den anslöts. Det finns filmer på tuben där dom testar dessa.
Tycker lite synd om folk som går på det bara, kanske inte dom skarpaste hjärnorna dock.
Användarvisningsbild
av sura56
#1101979
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vad tror du själv? :lol:
Trimma bilen
-Upp till 35% mer effekt!
-Upp till 25% mer vridmoment.
-Lägre bränsleförbrukning.
för 125Kr :lol: :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1101984
Förvisso bra att fråga om man är osäker men ja det är "rent skit" tyvärr
#1102002
Den kommer göra absolut ingenting överhuvudtaget. Det är inte säkert att den ens innehåller något.

Här är några som plockat isär och dessutom bänkat innan och efter:
#1102030
Det mest fantastiska är att det än idag går att sälja sådant, det måste vara att folk skiter i om de slänger bort 125sek, funkar det, så funkar det tänker de, för hade manicken kostat 1495 hade ingen köpt den, det vet scammarna.
#1102031
Det fans något likanden för 10-15år sedan pedalboost el nåt sådant hette det, skulle ge bilen myyyycket bättre gasrespons, funkade såklart inte, gjorde varken till el från, kostade några hundringar.
#1102050
Hahah, snabbgasen ja, fyfan, det var tider det. Puch Dakota 70kmph ( trodde man iaf ) på storgatan i Sundsvall, mitt i natten, raka rör, tur ingen fick tag i en.....

Har precis hämtat en my24. Elvärmaren […]

@lennarte , Har nollat felkoderna, kört ett […]

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]