I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#846655
+1 crumpets.
Ett företags hemsida som ser ut sådär och är skriven på dålig svenska, nejtack. Knappt ett tack egentligen, bara ett stort jädra nej. Jag hade hellre låtit min mor tvätta min bil än att skicka den dit.
av akcol
#1143704
Svensk Motoroptimering rekommenderas, från Gävle men kommer till Stockholm lite då och då, bra priser m.m. har gjort 3 bilar där, alla med bra resultat.
av intruder1400
#1151366
AutotechMotor skrev:Vi gör många såna boxar som kommer skickade på posten, returfrakt ingår i priset. Kommer köra en 20%-kampanj för er här som ni kan utnyttja även på skickade boxar.
Går det få ett bra pris på två bilar ? Mina bägge C70 01 2,0T o XC60 14 D4 163HK
#1151395
intruder1400 skrev:
AutotechMotor skrev:Vi gör många såna boxar som kommer skickade på posten, returfrakt ingår i priset. Kommer köra en 20%-kampanj för er här som ni kan utnyttja även på skickade boxar.
Går det få ett bra pris på två bilar ? Mina bägge C70 01 2,0T o XC60 14 D4 163HK
Båda bilarna behöver besöka oss och de kostar 3996:- styck, bör vara riktigt bra pris.
Användarvisningsbild
av snepo
#1159044
akcol skrev:Har nån tips på bra firma för chiptrimning av en 2.0T -00 i Stockholm? Vad ska det normalt kosta?
Kanske någon hemmafixare som kan hjälpa till mot betalning? :D
Har kört TM Chiptuning och BSR med ppc. Funkat klockrent. TM kan du åka in och få laddat på igen,om du fått uppdateringar på Volvo. Själv gjorde jag det tre gånger=kostnad noll kronor

Berömvärt tålamod. Mina 5-6 m&a[…]

Bruten fjäder framvagn

Inga problem att byta bara ena sidan på de[…]

Japp, då kan du ta ut felkoder på t&au[…]

Bussningar länkarm duett

Det finns verkstadshandböcker på PV-klu[…]