I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av Tomhe
#1045743
Är det någon som har fått Ricas erbjudande på 20% rabatt på optimering? Jag fick svar att det fortfarande gäller innan beställning, efter beställningen mailade jag för tidsbokning och frågan ang rabatten, får bara svar om tidsbokningen men rabatten vill dom tydligen inte ge några svar på, blir till att avboka tiden och höra av sig till BSR istället. :-(O)
av Droopy
#1045753
Jag kontaktade dom förra veckan, gick bara att få rabatten om jag åkte ner till dom, via deras ÅF här i stan el via webben kunde jag inte få rabatten.


Hittade mailet nu:

RICA Engineering <[email protected]>
1 feb. (5 dagar sedan)

till mig
Hej

Enda möjligheten att få denna rabatten är att komma till oss.
Eftersom MotorNord är en återförsäljare till oss så kan vi inte lova bort rabatter som han ska ge.
DU kan alltid prata med dom iofs om du har väldigt långt att åka ??


Mvh
Martin
Rica Engineeing AB

Av tidigare erfarenheter med Motor Nord så ger de knappast några rabatter.
av Tomhe
#1045784
Droopy skrev:Jag kontaktade dom förra veckan, gick bara att få rabatten om jag åkte ner till dom, via deras ÅF här i stan el via webben kunde jag inte få rabatten.


Hittade mailet nu:

RICA Engineering <[email protected]>
1 feb. (5 dagar sedan)

till mig
Hej

Enda möjligheten att få denna rabatten är att komma till oss.
Eftersom MotorNord är en återförsäljare till oss så kan vi inte lova bort rabatter som han ska ge.
DU kan alltid prata med dom iofs om du har väldigt långt att åka ??


Mvh
Martin
Rica Engineeing AB

Av tidigare erfarenheter med Motor Nord så ger de knappast några rabatter.
Finns det inte någon annan än Martin som kan svara (eller inte svara) på deras kontakt.
Han skrev till mig att jag behövde ange medlemsnummer för rabatten (medlemsnamnet enligt företagserbjudanden). Skrivit det två gånger om och ingen av gångerna har han återkopplat. Det är tänkt att jag ska utföra optimeringen direkt hos Rica i Stockholm så där borde inte vara problemet.

Längesedan man skrev här... Plockade ut[…]

Stigande tomgång.

Min tomgång stiger vart efter motorn blir va[…]

Det är heller inte alltför ovanligt att […]

Har du certifikat så vet jag att Volmat s&au[…]