Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av volvo740gle1985
#785115
Fett najs!! Gillar V50 :)
Användarvisningsbild
av MartinB82
#785244
poseidon skrev:Tycker det blev bra!
Tack, tror det kommer stämma bättre när jag får på vinterhjulen som är original Volvo fälg. Heico fronten breddar ganska mycket utåt å nu blev det typ tvärtom. Så det ser ut som hjulen sitter väldigt långt ut om man ser bilen framifrån. Vinterhjulen med högre et plus smalare fälgar hamnar betydligt länge in.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#785250
MartinB82 skrev:
Micce1980 skrev:Najs, vad kostar cupraläppen, inhandlas den hos VAG?
Tack, Ja den köptes hos en Seat återförsäljare. Kostade 350kr
Inte farligt pris :lol: Hur satte du dit den?
Användarvisningsbild
av MartinB82
#785253
Micce1980 skrev:
MartinB82 skrev:
Micce1980 skrev:Najs, vad kostar cupraläppen, inhandlas den hos VAG?
Tack, Ja den köptes hos en Seat återförsäljare. Kostade 350kr
Inte farligt pris :lol: Hur satte du dit den?
Nä det var billigt tyckte jag, det var en liten chansning. Har inte sett någon som monterat en sådan på en V50 förut, men tänkte går det inte att få till så har man ju inte kastat massor med pengar i sjön. Satte fast den med självgängande skruv bara.
Användarvisningsbild
av Micce1980
#785256
Kan fungera, läste precis om en som limmat och popnitat men den flög av första gången på motorvägen. Fäste sedan med rostfria skruv, mutter och brickor och det höll tydligen.
Användarvisningsbild
av MartinB82
#785259
Micce1980 skrev:Kan fungera, läste precis om en som limmat och popnitat men den flög av första gången på motorvägen. Fäste sedan med rostfria skruv, mutter och brickor och det höll tydligen.
Har satt fast läppar på flera av mina gamla bilar såhär. Har funkat fint. Men skruvar dom ganska tätt så den sitter i många skruvar...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
Köpråd V60 etanol

Det är väl Powershift-låda i dessa[…]

I dag och i dag men v70 D5 2010'an har ståt[…]

Bruten fjäder framvagn

Vanligt med brusten vänster fjäder p&ari[…]

Vindrutetorkarmotor

Jag har vdb länken förut, men här[…]