Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
#841823
:-@
Användarvisningsbild
av Jallemet
#1222342
MartinB82 skrev:
Micce1980 skrev:MEN måste du lägga ut bilder där man ser extraljusen, blir ju bara sugen på att göra en liknande anordning. :D
Bild
Kolla på sida 1 där finns det massor med bilder på hur jag gjorde.
Lite sent ute kanske Bild.

Tänkte kopiera installationen men lite fundersam på om det är något "tjoff" i lysena eller är det fri trimning för att öka längden?!

Supersvårt att hitta Bosch Compact 100, hittat några på eBay men då är "fog", finns det andra varianter på Compact?
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1222461
MartinB82 skrev:V50 är såld. Åker numera V60 R-Design 2012
Myyys! :wink: Dags för ett nytt projekt alltså :)
Användarvisningsbild
av SvenB
#1222484
Micce1980 skrev: Myyys! :wink: Dags för ett nytt projekt alltså :)
Det var en gammal tråd som "fiskades upp". Vad jag kan se har MartinB82 gjort ytterligare ett bilbyte sedan tråden var "färsk" :wink:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1222495
Ja han kör Postnord-V70 idag. Och är nog inte alls aktiv här på forumet vad jag vet. Jallemet, kolla V70 Owners-gruppen på Facebook, där får du garanterat svar från honom.
Användarvisningsbild
av Jallemet
#1222497
grillchips skrev:Ja han kör Postnord-V70 idag. Och är nog inte alls aktiv här på forumet vad jag vet. Jallemet, kolla V70 Owners-gruppen på Facebook, där får du garanterat svar från honom.
Hyggligt, tack!
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Jag köpte samma som till kupen med kantsö[…]

Köpråd

Finns flertalet V60CC lagerbilar som ryms inom din[…]

Nytt avgasrör B234F

Avgasröret sitter på plats, allt passad[…]

Service

Tjena! Precis köpt en v60 och åker trol[…]