Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1060183
Lucif3r skrev:Å den höll hela vägen? :mrgreen:
Tro det eller ej den höll men den stannade 5 gånger på vägen dit var 2 i garaget. Förliste soppa i den + att den soppan inte längre var någon höjdare efter 7månafer
#1073698
HiTek skrev:Du har kvar den! Nice! :)
Yes den e kvar å ska vara det med=

Bilen komemr att stå med Volvorines på Barkarby på lörda för den som vill slänga några ord.
#1143351
yes yes den lever men inte hänt mycket nu sen sist. Som alltid är man slö på att uppdatera er här med jämna mellanrum. Det som hänt sen sist är att jag skaffat 1 garage att mecka i å förvara bilen. Det flyter väll på lite där nu med lite nytt in i garaget varje dag=.* humor inga mera natt jobb och 20- graders meckande haha*

Tråkigt nog så rullade bilen inte mer än 100mil förra säsongen men men vad ska man göra när man inte har pengar att lägga på den nu när man har lägenhet å sånt.

Passade på nu i november/december att bytta båda innerskärmarna fram då de befintliga var slut.

Låter bilderna tala för sig själv.

Dessa 3 bilder visar garaget jag kommit över. Tar 15 min att cykla till från där jag bor.

Bild
Bild
Bild

Här har jag möblerat lite samt slängt in verktyg och sånt och såklart bilen.
Bild
Bild
Bild
Bild

Vart 1 sväng ner till Jönköping med

Bild
Bild
Bild

Samt lite lagningar på innerskärmarna.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Fortsättning följer :-O) :lol:
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
Nytt avgasrör B234F

745-an har rullat uppskattningsvis drygt 50000 mil[…]

Torkarblad till strålkastarna verkar ha utg&[…]

Motortvätt, vad tänka på?

Vill slänga in en varning, en ballast till […]

Enda man behöver vara försiktig med &aum[…]