Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av munktorparen
#43220
lägger upp lite bilder på min bil som är en volvo 744 gle -90 .. kommentera gärna

Info:
Motor:B230F
Låda:M46
Miltal:17000
Ägare: 3st inkl mig
Fälgar:Rondell super dtm 8,5*17" et13
Däck:225 45 17

Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av 4 munktorparen, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Ramon
#43221
Ser ut att vara en fin och välvårdad 744a det där! Fälgarna sitter som handen i handsken också :D
Användarvisningsbild
av munktorparen
#43222
Ramon skrev:Ser ut att vara en fin och välvårdad 744a det där! Fälgarna sitter som handen i handsken också :D
Tackar :) jo dom passasde bra men en sänkning kommer göra susen :P
av Lasse Kongo
#43458
Mycket fin faktiskt...nu har man nått att sträva efter :)
Användarvisningsbild
av munktorparen
#43485
Brainded skrev:snygg glans!
tackar tackar men bilen är skapligt skitig på bilderna :P
Användarvisningsbild
av Hayah
#44057
jäkligt fin den har ju trotts allt några år på nacken. som du sa sänkningen kommer göra susen lägg gärna en tunn toning med för då behåller du lite av det stil rena med hela bilen mvh kubiken
Användarvisningsbild
av munktorparen
#44291
Hayah skrev:jäkligt fin den har ju trotts allt några år på nacken. som du sa sänkningen kommer göra susen lägg gärna en tunn toning med för då behåller du lite av det stil rena med hela bilen mvh kubiken
Tackar :D .. jo jag har funderat lite på en lätt röktoning , vad tror du om det? ... angående sänknig så måste jag bredda skärmarna bak en centimeter först
av jbl
#44518
Snygg 740. Ser mycket välvårdad ut.
Användarvisningsbild
av munktorparen
#45188
jbl skrev:Snygg 740. Ser mycket välvårdad ut.
Tackar :) .. jodå den är helt ok men det finns lite små saker som måste grejjas bara men så är det ju alltid :P
Stoppklack till handbroms

Du kan nog vara lugn. Det händer att handbrom[…]

Hittade två filmer på YouTube som visa[…]

Lyktorna: Jag vet inte hur stort bekymret ä[…]