Moderator: Moderatorer

#1197623
Skickat iväg prisförfrågningar på att få Polestar parts monterat, framförallt chassi och avgas, eventuellt även hjulen (235/35/19) och trimmet.
#1197859
fjohan82 skrev:Skickat iväg prisförfrågningar på att få Polestar parts monterat, framförallt chassi och avgas, eventuellt även hjulen (235/35/19) och trimmet.
Skicka gärna vad det hamnar på, jag vill jämföra priser på det om det går bra:)


Skickat från min ONEPLUS A5000 via Tapatalk
#1197861
Kört den till min Volvo ÅF, den gula motorlampan började lysa i morse. Hämtade den i förrgår då en annan ÅF på orten den stannade på bytt spridare och stift, nu visar det sig att "felet" dragit med sig katalysatorn. Jaja, den är fullt körbar men släpper dock ut för mycket men jag jobbar iaf nära ÅF så de tror de kan lösa det snart då jag kan lämna den snabbt om de får ett återbud.
#1198058
snabbis skrev:
fjohan82 skrev:Skickat iväg prisförfrågningar på att få Polestar parts monterat, framförallt chassi och avgas, eventuellt även hjulen (235/35/19) och trimmet.
Skicka gärna vad det hamnar på, jag vill jämföra priser på det om det går bra:)


Skickat från min ONEPLUS A5000 via Tapatalk
Fick svar på ett förslag idag:
Avgas komplett inkl. montering 18200:-
Hjulen 23700:- inkl. montering på bil.
Chassit 9990:- komplett (inkl. fjäderbensstag) monterat på bil.
Hjulinställning 1500:-
Optimering 9200:- exkl. reg.besiktning.
av chbg
#1198083
Det jag har gjort för min bil idag är att jag faktiskt har köpt en Volvo!
Har haft den i en vecka nu men inte tagit mig för att ta ett kort förrän nu. Detta beror på att det är så förbenat roligt att bara åka runt i den och njuta 8)
Efter 10 år som BMW 530 ägare har jag nu bytt till min första Volvo någonsin.Inte illa med tanke på att man fyller 41 i november :D

Bild på skönheten nedanför.
Volvo V60 D4-15 Summum

Bild
  • 1
  • 798
  • 799
  • 800
  • 801
  • 802
  • 1849

Hej! Vill ha tips på billig och bra Bilverks[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

Man ska inte förakta 4an. Är ju rappare[…]

Fick samma svar från Volvo Sverige. B[…]

Hej på er, Jag har fått den kär[…]