Moderator: Moderatorer

#1196439
CaptainOats skrev:
Uninium skrev:
CaptainOats skrev:
vilket ljusgenomsläpp kör du ?

Mvh
MK
Beställde mörkaste, 90 eller om det var 95.
Tack för infon, du upplever inte den som för mörk ?
Nej, men den är lite grumlig mot vanlig solfilm. Men så är väl all film av denna sort. Jag har mörkaste vanlig film på rutorna annars också. Så man är ju van vid att köra "gruva"

Annars så är det ju en perfekt mall till vanlig solfilm om man skulle ångra sig.
Användarvisningsbild
av Hioda
#1196773
jimlindeborg skrev:Tvättat pch städat så den är kliniskt ren inför inlämning för hjulinställning imorgon. Man kan ju inte lämna iväg en skitig bil :roll:

Bild
Fy farao vad läcker den är :D
#1196803
Gjorde sista tvätten på V60:n. Ett lager Ultima Paintguard +, och sedan kom en köpare och tog bilen med sig. Lycka tiłl med bilen!
Själv väntar jag otåligt på min XC60.
#1196931
Färdigställt invändig rekond av min nyinköpta 960, har även bytt ut stoppningen i sitsen på förarstolen. Efter rengöring och insmörjning av skinnet blev inredningen nästan som ny igen, förutom den karakteristiska patinan på använt skinn.
Nu återstår spolning av kylsystemet och ny termostat, tvätt och polering av lack och kanske ett nytt avgassystem.

Mike
Användarvisningsbild
av P210
#1197208
Uninium skrev:Monterat solfilmsboard, varför har nästan alla slutat med solskydd i rutan?

Bild
Biltema har en som jag tycker gör sig rätt bra, svagt tonad ut till nästan noll i nederkant. 69kr.

Bild
#1197232
AndreasThn skrev:Mätaren slog över till 3.000mil igår, rullar på snabbt :oops:
Jag är snart ifatt, med dryga 2700 nu... :wink:
#1197233
fjohan82 skrev:
AndreasThn skrev:Mätaren slog över till 3.000mil igår, rullar på snabbt :oops:
Jag är snart ifatt, med dryga 2700 nu... :wink:
Ojdå, fast vi skall köra nästan 100mil i helgen som kommer ;)
På Saaben slog den över till 20.000 för en vecka sen ;)
  • 1
  • 797
  • 798
  • 799
  • 800
  • 801
  • 1852

Har precis hämtat en my24. Elvärmare[…]

@lennarte , Har nollat felkoderna, kört ett […]

Jag gjorde en kontroll av AC på precis samma[…]

Hade min V70 på verkstaden idag och fick e[…]