Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
#543419
Hej, ny användare på detta forum och tänkte presentera min bil och lite vad som händer med den.
Så här såg den ut hos bilhandlaren. Lite väl standard..... :???:
Bild

Trevligt emblem på bakluckan dock.
Bild

Ljus inredning.
Bild



Mer är på gång, nya fälgarna kommer nästa vecka och bakvingen är hos lackeraren (som dock verkar ta tid på sig).
Senast redigerad av 2 StefanN, redigerad totalt 0 gång.
av Lövet
#543441
Kul att se ytterligare en 3.2 ägare på forumet. En bortglömd pärla i Volvos sortiment.
Användarvisningsbild
av StefanN
#543465
Det kommer inte bli nån värsting av den här, lite lagom trevlig styling bara.
Det blir Odysseusfälgar på den näst.
Användarvisningsbild
av Zell
#544772
Välkommen!

Snygg. Och backspegelkåpor med blinkers är det något med.. måste skaffa det jag också...
Användarvisningsbild
av kristianmann
#544784
StefanN skrev:Hej, ny användare på detta forum och tänkte presentera min bil och lite vad som händer med den.
Lite R-design vore ju trevligt, dimljus och undre grillen här.

Bild
Tjena Stefan,

Har ochså fått på min undre R-Design grill lista. Tog du av stiftarne på backsidan? Jag borade i spoilarn iställat. Den sittar som bergat nu med clips på backsidan.

Mvh,
Kristian
Användarvisningsbild
av StefanN
#544795
Jag tog bort dom nedre platta och borrade på dom runda, tror dock den hade suttit med enbart tejpen.
Är det så att den nedre listen är helt ny? Har inte sett den på nån bil i trafik än.
Användarvisningsbild
av kristianmann
#544838
Jap - Den er helt ny. Kommer med 2012 R-Design. 8)
Satte du clips på backsidan? Kunne se at min drogs in mot spoilern, när jag satte dit clipsen. Var lite glap förän dom sattes dit. Kanske den kan sitta uten? Borade och filade alle huller, så nu sitter den som var tänkt.

Mvh,
Kristian
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 40

Ursäkta mycket sen respons! Av skilda orsaker[…]

71% Skickat från min SM-G970F via Tapatalk […]

Ny växellådsbalk M47

244 GL från 91, vad är GCP för n&a[…]

@fjohan82 , Skoj med lie mek, körde du uta[…]