Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#615908
Får dra iväg en liten update. Det går rätt trögt nu. Hoppas på förbättring snart!

Filtret och nya blinkersen kom för några dagar sen :)
Jag har redan jobbat på med blinkersen och satt in orangea dioder.

Bild
Första påsmetningen av silikon.

Bild
Slutresultatet. Blev ett lager silikon-smältlim-eltejp-silikon runt kanterna på eltejpen-ett lager eltejp till. Så nu ska det väl ändå inte komma in fukt!

Bild

Bild
Tycker ni att jag ska sätta orangea dioder på undersidan också? Eller det ser konstigt ut?

Även luftfiltret är uppackat och ser fint ut :)
Bild

Det flyger förhoppningsvis på snart. Ska bara vänta på att bsr i malmö ska få rätt på sakerna. Det är en hel vetenskap varje gång man ska handla där..

Först när jag skulle köpa mitt insatsfilter ringde jag dit och beställde. Efter fyra dagar visade det sig att dom beställt in fel så jag fick vänta ytterliggare fyra dagar.
När jag nu skulle ha en värme sköld till det öppna filtret så mejlade jag in och frågade om dom hade det eller det behövdes beställas. Jag fick svar att det fanns hemma och glad i hågen åker jag in och ska handla det. Då visar det sig att dom kollat fel och att det visst inte finns inne. Så nu sitter jag här och väntar på att det ska komma in..

Känns som att det är värt turen till trollhättan när man ska trimma bilen, så det blir rätt menar jag.. Skulle inte förvåna mig om BSR råkar sätta in fel chip eller nått...

Nog om det, kan vara jag som haft otur också :P
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 27

Låter lite dumt men har du nollställt b[…]

Uppdatering på resultatet. Det var rattl&ari[…]

Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]

Insugningsslangen

Vad är det för grunka som sitter på[…]