Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#637533
Blir till största del en textupdate :)

Som läget ser ut nu så är en sportläpp på väg hem till mig och även nya frameless torkare.

Läppen ska lackas och monteras så småningom men inte på ett tag. Detta för att jag har lite andra stora grejor som ska inhandlas och lackas tillsammans med läppen någon gång i mitten/slutet på sommaren.

Så det lär fortsätta vara ganska tyst från mig några månader till :(

Idag bestämde jag mig för att åka ut och fota lite så ni får njuta av det så länge :)

Bild

Bild

Bild

Bild

Kommentera gärna :D
#637967
Nightmare89 skrev:Trevligt snygga bilder med! sportläppen komemr sitta som en *** :D :D :D
Tycker fortfarande att du ska sänka bilen :wink:
Tackar! :D

Jaaa, vi får se ;) Blir i så fall uppe hos atech vid trimning då jag aldrig ger mig på det själv :P Med andra ord - inte inom den närmsta tiden :P
#640111
Sådärja!
Eftersom jag inte blev helt nöjd med mina USA-blinkers jag gjorde med dioder bestämde jag mig för att köpa Volvos originala grejor till USA-marknaden. Sagt och gjort, 370:- senare har ni resultatet nedan!

Bild

Jag är fruktansvärt nöjd med hur det blev och kan verkligen rekommendera det till alla!!

Behöver ni hjälp är det bara att PMa! :D
#642818
Yep, liten update.

Sportläppen hemma från lack! Blir montering ASAP! :D

Bild

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Finn ett fel..
Bild

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Sad but true.. Stötigt och bullrigt var inte min grej. :???:
Men det är inte fyskam ändå :)

Bild

Bild

Bild

Bild

18"arna är till salu, passar S/V40 hyffsade däck och fälgar i nyskick. PMa ett bud vid intresse :)
#649183
Nightmare89 skrev::roll: :roll: :roll: MEN va händer?? fattar inge???
Du kan vara lugn night ;)
Det är lite andra prioriteringar just nu bara.. Har rätt dåligt med pengar och behöver spara så mycket jag kan inför högskolestudier på annan ort (förhoppningsvis) om ett år. :)

Så just nu ligger fokus på att hålla henne fin och blank med lite små förändringar bara :)

Det var även HÖG TID för en tvätt så nu vågar jag visa upp bilder på sportläppen också :D

Bild

Bild

Bild

Bild

Hoppas ni tycker det blev lika snyggt som jag! :D
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 27
Associationsleken, är ni med? ;-P

Stockholm

Möjligt men inte troligt. Flimrande ledlampa […]

Hojhoj. Min nyfikenhet får mig att frå[…]

Hajsan. Det som styr skyltavläsningen(TSI) sa[…]