Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#115009
Jaha, så var man Volvoägare igen.... förra Volvon va en 745 91 automat.. inte så upphetsande.

Nu blev det en V70 00 (gamla modellen) 140 hk.
9500 mil en ägare.
Mycket gott skick.....
Inhandlad på Nybergs i Nässjö.

Bara såni vet!

// Magnus
Senast redigerad av 1 magnusrx7, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Nexus
#115014
magnusrx7 skrev:Jaha, så var man Volvoägare igen.... förra Volvon va en 745 91 automat.. inte så upphetsande.

Nu blev det en V70 00 (gamla modellen) 140 hk.
9500 mil en ägare.
Mycket gott skick.....
Inhandlad på Nybergs i Nässjö.

Bara såni vet!

// Magnus
Grattulerar till ett mycket utsökt val av bil :wink: även om 140hk inte är så upphetsande (:-)

Mvh Magnus
av Larzan
#115037
Sålde min 97a 170hk man idag och språngmarsch inhandlat en 2,4T -00 aut.

Nu lusläser man allt om chipstrim och olika paket.
Hoppas våra bilar håller ett tag framåt i alla fall.
av magnusrx7
#115316
grammse skrev:
magnusrx7 skrev:Jaha, så var man Volvoägare igen.... förra Volvon va en 745 91 automat.. inte så upphetsande.

Nu blev det en V70 00 (gamla modellen) 140 hk.
9500 mil en ägare.
Mycket gott skick.....
Inhandlad på Nybergs i Nässjö.

Bara såni vet!

// Magnus
Grattulerar till ett mycket utsökt val av bil :wink: även om 140hk inte är så upphetsande (:-)

Mvh Magnus
Upphetsande , näe.. kan hålla med men den går tillräckligt bra.
Åker ju wankelmazda när jag vill ha roligt!

Var i Borås idag och enligt datorn kom jag ner på 0.79 i soppaförbrukning, ganska bra får en så stor bil!

// Magnus
Användarvisningsbild
av Nexus
#115399
magnusrx7 skrev:
grammse skrev:
magnusrx7 skrev:Jaha, så var man Volvoägare igen.... förra Volvon va en 745 91 automat.. inte så upphetsande.

Nu blev det en V70 00 (gamla modellen) 140 hk.
9500 mil en ägare.
Mycket gott skick.....
Inhandlad på Nybergs i Nässjö.

Bara såni vet!

// Magnus
Grattulerar till ett mycket utsökt val av bil :wink: även om 140hk inte är så upphetsande (:-)

Mvh Magnus
Upphetsande , näe.. kan hålla med men den går tillräckligt bra.
Åker ju wankelmazda när jag vill ha roligt!

Var i Borås idag och enligt datorn kom jag ner på 0.79 i soppaförbrukning, ganska bra får en så stor bil!

// Magnus
min 2,5t snittar litern vid långkörning men det beror nog mest på tung gasfot. snabbast mellan kamerorna vinner :lol: :lol: :lol:
av magnusrx7
#115480
Snabbast mellan kamerorna... ja.. då får ja nog trimma lite!

Hittade en kul detalj i bilen.
När dessa såldes nya så fickman med en svart mapp med lite broschyrer och en video om bilen.
Denna låg i bagaget!

Ska titta på videon nån dag, men den passade inte i min dvd.. det står nåt om VHS på den... :shock:

Här är en liten bild på den.

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
#115511
magnusrx7 skrev:Snabbast mellan kamerorna... ja.. då får ja nog trimma lite!

Hittade en kul detalj i bilen.
När dessa såldes nya så fickman med en svart mapp med lite broschyrer och en video om bilen.
Denna låg i bagaget!

Ska titta på videon nån dag, men den passade inte i min dvd.. det står nåt om VHS på den... :shock:

Här är en liten bild på den.

Bild
Fin putts på bilen!! Jag hitta en kul sak på bilen oxå." hitta hem lyse" trycker man till på tjustutan när bilen är avstängd så lyser framljusen i 30 sec så man ska hittar hem. Det lönar sig att titta i instruktions boken fast man är kille :wink: :wink: :wink:
av volvoR+s60
#115591
grammse skrev:
magnusrx7 skrev:Snabbast mellan kamerorna... ja.. då får ja nog trimma lite!

Hittade en kul detalj i bilen.
När dessa såldes nya så fickman med en svart mapp med lite broschyrer och en video om bilen.
Denna låg i bagaget!

Ska titta på videon nån dag, men den passade inte i min dvd.. det står nåt om VHS på den... :shock:

Här är en liten bild på den.

Bild
Fin putts på bilen!! Jag hitta en kul sak på bilen oxå." hitta hem lyse" trycker man till på tjustutan när bilen är avstängd så lyser framljusen i 30 sec så man ska hittar hem. Det lönar sig att titta i instruktions boken fast man är kille :wink: :wink: :wink:
haha mm det gör ju det 8) (ibland)
av magnusrx7
#115633
volvoR+s60 skrev:
grammse skrev:
magnusrx7 skrev:Snabbast mellan kamerorna... ja.. då får ja nog trimma lite!

Hittade en kul detalj i bilen.
När dessa såldes nya så fickman med en svart mapp med lite broschyrer och en video om bilen.
Denna låg i bagaget!

Ska titta på videon nån dag, men den passade inte i min dvd.. det står nåt om VHS på den... :shock:

Här är en liten bild på den.

Bild
Fin putts på bilen!! Jag hitta en kul sak på bilen oxå." hitta hem lyse" trycker man till på tjustutan när bilen är avstängd så lyser framljusen i 30 sec så man ska hittar hem. Det lönar sig att titta i instruktions boken fast man är kille :wink: :wink: :wink:
haha mm det gör ju det 8) (ibland)
Jo, men erkänn det aldrig!

Provade funktionen i dag, funkade ju...
//maguns
Användarvisningsbild
av Nexus
#115636
magnusrx7 skrev:
volvoR+s60 skrev:
grammse skrev: Fin putts på bilen!! Jag hitta en kul sak på bilen oxå." hitta hem lyse" trycker man till på tjustutan när bilen är avstängd så lyser framljusen i 30 sec så man ska hittar hem. Det lönar sig att titta i instruktions boken fast man är kille :wink: :wink: :wink:
haha mm det gör ju det 8) (ibland)
Jo, men erkänn det aldrig!

Provade funktionen i dag, funkade ju...
//maguns
Jo klart det fungerar skulle aldrig ljuga. men säg att jag kom på det själv :wink: :wink:
Detta vet jag ej om jag vågar skriva :oops: :oops: men när jag drog i några svarta tampar som hängde vid nackskydden bak så kom det fram ett lastnät oxå och detta var efter ett halvår :oops: :oops: :oops:

Jag testa car.info för skojs skull och sö[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]