Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Racefan
#102055
http://www.garaget.org/S40_Killen

Bild

Bild

Jag har fixat ögonlocken och även satt på sommardäcken.
Jag tänkte köpa usa blinkers på samsteffanson någon som har köpt där eller ? Jag kan antingen välja mellan bilia eller dem.. :roll: Bilia tar 500kr är de någon skillnad eller ? Samsteffanson tar 345 kr för sina men usa blinkers kopplar man in en extra lampa eller är bara reflexen..
av jbl
#102297
Snygg helt i min smak 8)
Användarvisningsbild
av Racefan
#104116
Ajajaj Jag råka ut för serie krok i förgår man laggt så mycket arbete på den de var 3 bilar jag var i mitten. Jag blev påkörd av en s60 men körde in i min dragkrok och den böjdes .. Sen puttade han in mig i taxi bilen fram fronten hänger lite .. Första balken är knäkt jag som tänkte köpa usa blinkers så händer fan detta.. Jag kände bara att bältes spändes åt det är bra med mig .. De var efter kålleredsmotet de var så jäkla tätt trafik och folk är stressade så.. Mm min pärla krossad de kommer upp bilder sen.
Senast redigerad av 1 Racefan, redigerad totalt 0 gånger.
av thunder and lightning
#104124
usch va tråkigt! hoppas det inte blir massa krångel med försäkringsbolag och dylikt bara!
av 740wennberg
#104160
ta bort R:et.

tråkigt att höra me seriekrocken.

:(
Användarvisningsbild
av Racefan
#104162
Lite bilder från krocken i fredags.. :???:

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Racefan
#106687
Den håller på att lagas tack gode gud :D
Användarvisningsbild
av lilleman
#106854
tråkigt när sånt händer sommaren 1989 hade jag en 244glt 84 stod stilla för rött ljus när det kom en cheva van som körde in i baken på en polisbil som flög in i baken på min bil men dragkroken tog hela smällen samt att det blev rejäla repor i stötfångaren den gången kunde man säga att polisen var snabbt på plats :lol: det blev hett om öronen på cheva ägaren hans bil var avställd med körförbud mvh/roger
Användarvisningsbild
av Racefan
#110155
jag har satt i sportluft filter är inte bra för motorn eller ?

Någon som vet--

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]