Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av 855glt-97
#291168
Blir ju riktigt avis på dig. VILL OXÅ HA
av Amazon
#292367
Tack för alla kommentarer. Har gått över bromsarna, monterat rätt horn där bak (smal modell), smort upp några hjullager och bytt olja i växellåda, bakaxel o motor annars har jag inte gjort något speciellt. Hade lite problem med att bromsarna kärvade men det är alltså åtgärdat nu. Här kommer två bilder jag tog förra helgen.

Bild
Bild
Användarvisningsbild
av crumpets
#310407
Nån mer som tänkt på att det är väldigt likt hur de skriver v o l v o fram på de gamla bilarna som de nyss börjat med bak på de nya? Lite kul :)
Användarvisningsbild
av cybermunk
#310513
Där sa du någe crumpets.
Rent ut av slog spiken på huvudet. :P Jag menar det jag skrev :P
av slayer
#312053
Riktigt fin amazon 8) Känns som man har lite jobb på min egna amazon innan den blir sådär fin :roll:
av DDD
#370351
Jag tog bort länkarna till föregående bilder då företaget ersatt bilderna med reklam.
Lägg gärna upp dem igen genom ärr ändra i respektive tråd.
Hur är går det med bilen?

MVH
av Amazon
#377124
De gamla bilderna har tydligen försvunnit så jag lade upp ett gäng på första sidan. Bilen står numera uppallad i en lada i väntan på bättre tider. Har nyligen flyttat och har inget garage till den. Letar fortfarande efter delar som saknas inför renoveringen. Mycket smådetaljer som skiljer dessa tidiga modeller mot senare och som är svåra att få tag i men det är inte mycket kvar nu :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Brainys V60

Toppen, tack! Just nu är tanken bilbyte till[…]

Din LMM (MAF) är bytt och den är fel til[…]

Bältesvarnare

Är väl bara på passagerarsäte[…]

Just det, tillägg… Kollade EGR bö[…]