Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1578303
Hyggelig tenkt og sagt det, mr. White. :-) Burde nå bli en grei bruksbil, når den blir ferdigstilt. Hvor det nå nærmer seg.

Men hvordan går det, med min V70, som jeg fortsatt har i eie. De siste par årene, har jeg jevnlig over, sett etter en skjerm på høyre side. Som da igjen, måtte være i riktig farge, samt i god stand. Og nesten gratis. :-) Og det fikk jeg tak i her om dagen, Som er jevnt over rustfri. Samt at det er fargekode 019(26) Som igjen er samme numrene jeg selv har. Kostet også kun kr. 400,-

Så i dag ble det en utvendig/innvendig vask. Samt sjekking av væsker. Hvor av jeg etterfylte en halvliter med motorolje. Så da gjenstår en motorvask, samt vask av rutene. Så får jeg vel, ta en polish igjen. Og få opp sort fargen, i plasten, rundt om.

Bilen går meget bra. Eneste problemet ved scanning, er at i forbindelse med skifting av register reima, kommer opp at reima er feil, en tann på eksos siden. Prøvde og justere dette, ved skifte av reima. Men med samme resultat. Motoren går som den skal, med godt med trykk i. Men en sjelden gang ved start, må man kinne noe ekstra før start.

Noen bilder av dagens vask, samt bilde av skjermen. Og som man ser av døren på innsiden, er det null rust. Og det gjelder samtlige dører. Er jevnt over kun to steder det er rust. Og det er skjerm fremme og bak. Så jeg får fjerne rusten på skjermen bak, før salg.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
#1578305
Deler innlegget opp i to. Slik at jeg minimerer at det krasjer med så mange bilder, i et innlegg. :-)

Og da vil jeg påpeke, at du har en meget pen, og gjennomført Volvo 945. Så her er det stor tommel opp fra meg. :-) Som jeg ser, er det en 1998. Og da er den et år eldre enn min 1999 Saab 9-5. Som jeg tok i bruk her om dagen etter vinterlagring.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27

Salt antar jag, i kombination med fukt. Tä[…]

Vi som beställt EX90

Nu går vi in i maj 2024 och ingen utomst&[…]

Dålig och sliten returfjäder och/eller […]

Är det där någon form av riktig fo[…]