Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av CuteLunatic
#1240759
slappadabas skrev:
CuteLunatic skrev:Här vi en snabb bild på interiören också :P Svart läder kan verka lite tråkigt kanske, men jag tycker det blev riktigt bra.
Väldigt snyggt. Grattis till en grym bil. Härligt med B&W systemet
Tackar! Ja, B&W är otroligt bra, väldigt nöjd att jag valde till det. :D
av CuteLunatic
#1240760
Schmoyoho skrev:Om 5-10 år kanske jag kan drista mig till att säga att svart interiör är tråkigt men just nu tycker jag 90-seriens interiör är alldeles för smaskig. Riktigt fin färg på bilen också. Ovanlig? Kan inte minnas jag sett den ute i trafiken.
Haha, det va ju kul att höra! Färgen är ju Denim Blue, och den är galet vacker tycker jag, speciellt i solljus. Min ÅF sa att de aldrig haft så många nyfikna tittare i hallen på en bil innan. Det var faktiskt kul att höra.. Jag tycker också att lounge paketet gör sig extremt bra.. Läderklädd intrumentpanel och översida av dörr är väldigt "premium".

Tyskarna kan slänga sig i väggen :shock:
av CuteLunatic
#1240829
titanum skrev:Snyggt med sportratten också!
Yes! den är snyggare, men framförallt bekvämare tycker jag. Har alltid gillat BMW:s sportrattar för att dom är ganska tjocka. Volvos R-design ratt är mer än godkänd enligt mig, kul! :-)-)
Användarvisningsbild
av grillchips
#1240830
Sportratten är riktigt najs! Men jag kan inte släppa tanken av att det känns som att hela ratten är LITE liten? Jag inbillar mig att den är större i V50n, men det är nog som sagt en inbillning bara. :D

Hur många mil har du lagt hittills? :lol:
av Schmoyoho
#1240833
CuteLunatic skrev:Färgen är ju Denim Blue, och den är galet vacker tycker jag, speciellt i solljus. Min ÅF sa att de aldrig haft så många nyfikna tittare i hallen på en bil innan. Det var faktiskt kul att höra.. Jag tycker också att lounge paketet gör sig extremt bra.. Läderklädd intrumentpanel och översida av dörr är väldigt "premium".
Jag hoppas på att du lyckas lägga labbarna på en "riktig" kamera någon dag när solen tittar fram, hade varit kul att se. Dörrsida av läder var något nytt för mig, att det fanns som alternativ. Du har många bilder du behöver ta :)
av Linqid
#1241010
Jättesnygg!

Jag gillar svart inredning och det fungerar dessutom överlägset bäst i vardagen, även om de ljusa alternativen givetvis är trevliga också. Sportratten är så mycket snyggare än standard och jag kan i ärlighetens namn inte förstå varför man väljer den vanliga (om man ska ha svart ratt).

Grattis till en fin bil.
av CuteLunatic
#1241112
Grillchips: Hmm kan faktiskt tänka mig att den är lite mindre än konkurrenternas och tidigare volvos, hade vart kul att kolla upp! Det har blivit närmare 40 mil i helgen, framförallt landsväg och stadskörning. Laddat fullt 2 ggr, testat att gasa på ordentligt osv. Snittförbrukningen ligger nu på 7,1/100km. Långt ifrån godkänt, men man måste leka lite nu i början hihi.

Schmoyoho: Jag fixar några bra bilder i veckan och lägger upp här! Även insida av dörr! :D

Linqid: Tack! precis, svart klädsel är oerhört praktisk. Standardratten är alldeles för gubbig tycker jag, inte alls lika snygg heller som du säger..
av CuteLunatic
#1242154
Här kommer några bilder. Ursäkta bildkvaliten, de är tagna med min Samsung S8 :D
Bilagor
innerdörr.jpg
innerdörr.jpg (247.07 KiB) Visad 683 gånger
av CuteLunatic
#1242155
Insidan på passagerardörren när det är mörkt. Älskar belysningen :-)-)
Bilagor
bildörr.jpg
bildörr.jpg (183.45 KiB) Visad 687 gånger

Hej Jag har en v70 MY 2011. Jag har märkt at[…]

Det låter som att temperaturgivaren inte ski[…]

säkring volvo v70n 2000 2,4t

Enligt Volvos gamla EWD ,skulle V70 -00 ha 4 s&aum[…]

Tja!! Varken ljusen till regplåtsbelysingen[…]