Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av slappadabas
#1235805
Nästa foliering nu inbokad, avser interiören denna gång. Eftersom jag har kolfiberdetaljer i interiören önskar jag komplettera denna del under stereon:

Bild

Se referensbild nedan från Volvo accessories sida:

Bild

Tanken är att få till en mer "komplett" look i interiören Bild
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1235836
Verkar smidigt med den snurrbara bakåtvända stolen, vilken vikt går den upp till? Har en Besafe isofix nu men det är ju max 18kg som gäller på den, har oxå en recarro monza men bonussonen håller på att växa ur den nu :oops: (7år och nästan 140cm).

Grymt snygg bil du har btw! :-)-)
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1235841
AndreasThn skrev:Verkar smidigt med den snurrbara bakåtvända stolen, vilken vikt går den upp till? Har en Besafe isofix nu men det är ju max 18kg som gäller på den, har oxå en recarro monza men bonussonen håller på att växa ur den nu :oops: (7år och nästan 140cm).

Grymt snygg bil du har btw! :-)-)
Tack så mycket!

Bilbarnstolen kan användas från födseln, upp till ca 4,5 års ålder (0-18 kg eller 105 cm).
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1235844
slappadabas skrev: Bilbarnstolen kan användas från födseln, upp till ca 4,5 års ålder (0-18 kg eller 105 cm).
Synd, gick in på recaros hemsida och de verkar inte ha något bakåtvänt för barn som väger mer än 18kg :shock:
Men dottern är bara 1,5år /11kg än så är ett tag kvar tills dess 8)
Användarvisningsbild
av grillchips
#1237303
Ojoj, HÄRLIGT! Och dyrt! :lol:
Nu blev jag ohyggligt avundsjuk. Vad fick du pröjsa för kalaset?
Användarvisningsbild
av slappadabas
#1238950
Passade på under förra helgens Bilia race och slog till på ett skyddsgaller, 20% rabatt på allt i butiken.

Inga problem att montera trots knapphändiga medföljande instruktioner. Desto bättre monteringsanvisningar på Volvos sida.

Delnummer: 31659255

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Ännu mer info... Jag fick precis tag i ett o[…]

Mja, V70in har jag haft i 12 år så n&a[…]

Finns backventil på Biltema för en dryg[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ari[…]