Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Jensi
#1238782
Igår blev bilen tonad och resultatet blev himla bra. Nu känner jag mig inte naken längre. Bild kommer senare när jag har lyckats tvätta av bilen. Näst mörkast blev de. Aningen mörkare än rökigt glas som Volvo erbjuder från fabrik.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
av Jensi
#1247661
Händer inte jättemycket här. Men det var inte själva tanken heller. Det är en familjebil med små tillägg.

Fick äntligen detaljen som borde vara monterad från början. Före:
IMG_0055.JPG
IMG_0055.JPG (143.75 KiB) Visad 991 gånger
Efter:
IMG_0058.JPG
IMG_0058.JPG (148.52 KiB) Visad 991 gånger
En och annan handtvätt hr det blivit, texigår:
IMG_0044.JPG
IMG_0044.JPG (215.23 KiB) Visad 991 gånger
IMG_0049.JPG
IMG_0049.JPG (191.98 KiB) Visad 991 gånger
Vilket hr resulterat i att modell och motoremblem snart ryker. De är barq ivägen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av grillchips
#1247741
Tjusigt som attan! Så jädra sur över att vi inte la till den lilla extra kostnaden för de där fälgarna.
av Jensi
#1247827
grillchips skrev:Tjusigt som attan! Så jädra sur över att vi inte la till den lilla extra kostnaden för de där fälgarna.
Ja det är tristnär man känner så. Jag tänkte faktiskt så när jqg valde dem. Att jag skulle ångra mig om jag inte tog det. Du har ju dock en bra plan på att t dina 19" till vinterdäck vilket jag hade önskat ;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av grillchips
#1248090
Definitivt. Vi låg så långt över budget redan att jag antagligen hade fått välja bort panoramataket för fälgarna. Något jag inte skulle vara så sugen på. Fälgar går ju att eftermontera, taket är lurigare. :D
Har fått "erbjudande" att ev köpa två sådana fälgar du har. Kliar enormt i köptarmen men vet inte riktigt var jag ska kunna sourca enbart två till sen. Än så länge dräller det inte av dessa fälgar på marknaden tyvärr..
av Jensi
#1248285
grillchips skrev:Definitivt. Vi låg så långt över budget redan att jag antagligen hade fått välja bort panoramataket för fälgarna. Något jag inte skulle vara så sugen på. Fälgar går ju att eftermontera, taket är lurigare. :D
Har fått "erbjudande" att ev köpa två sådana fälgar du har. Kliar enormt i köptarmen men vet inte riktigt var jag ska kunna sourca enbart två till sen. Än så länge dräller det inte av dessa fälgar på marknaden tyvärr..

Beroende på pris så kan de vara värt att chansa. Ibland säljs 4st då nån är kantstött till vrakpris.



Skickat från min iPhone med Tapatalk

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ari[…]

Volvo V50 "Mr White"

Tjusigt med mätartavlorna! 8-) Tackar s&[…]

B230F motor, lågmilad

Jag håller på att dieselkonvertera en […]

Billigaste lösningen är att ersätta[…]