Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1238557
Volvo: Åh fy, ett par nervösa minuter där förstår jag! :lol:

daniel: Just mina ligger nerpackade i källaren för tillfället så jag kan inte kolla artikelnummer på de men här är ett nummer saxat från monteringsanvisningarna:
31428863

http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... /Automatic
#1239880
SÅDÄRJA! Då var hon hemma! Pga vädret och sommardäck så körde jag endast hem henne och parkerade i garaget, jag inväntar lite bättre väderlek innan jag ger mig ut med henne på en bensträckare.
Bild
#1239881
Oj oj, ruggigt snygg!!! Grattis till en kanonfin V90, den gör sig så jäkla snygg i R design :) Men... Inga tonade rutor?? Eller ser jag fel?
#1239883
Inga tonade rutor, budgeten tillät det men sambon tyckte det var lite dyrt varpå jag visste att vi kan få det billigare hos en duktig aktör. Så det ska "eftermonteras" inom kort.

Bättre bilder kommer också, när jag orkat rota fram den stora kameran som är nerpackad i allt som har med flytt att göra.
Men första intrycket av bilen, blown away. Måste dock ställa ner hårdheten i styrningen i dynamic, det var tungrott till tusen i 70km/h. :lol:
#1239885
grillchips skrev:SÅDÄRJA! Då var hon hemma! Pga vädret och sommardäck så körde jag endast hem henne och parkerade i garaget, jag inväntar lite bättre väderlek innan jag ger mig ut med henne på en bensträckare.
Bild
Hoppla, stort grattis!

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1239887
grillchips skrev:SÅDÄRJA! Då var hon hemma! Pga vädret och sommardäck så körde jag endast hem henne och parkerade i garaget, jag inväntar lite bättre väderlek innan jag ger mig ut med henne på en bensträckare.
Spoiler »
Grattis till ett riktigt snyggt åk! Den gjorde sig mycket bra i den färgen! :-)-)
#1239889
Att köpa en fabriksny bil med 250 hk och direkt parkera den i garaget är en nivå av vuxenhet jag hoppas jag aldrig uppnår. Men riktigt fin var den. Lite antiklimax att du varslar leveransen en månad i förväg och bara bjuder på EN bild när den väl kommer, keep us hanging... Jag tror jag blir mer exalterad än så här av att ta emot paket jag beställt på bildelsbasen.

edit: okej, jag kan väl gå med på att om det var vinterväglag så var det rationella beslutet nog att parkera den, men det gör det bara mer oförlåtligt att ingen av den frigjorda tiden gick åt att knäppa lite fler bilder :(
Senast redigerad av 1 Schmoyoho, redigerad totalt 0 gånger.
#1239891
Schmoyoho skrev:Att köpa en fabriksny bil med 250 hk och direkt parkera den i garaget är en nivå av vuxenhet jag hoppas jag aldrig uppnår. Men riktigt fin var den. Lite antiklimax att du varslar leveransen en månad i förväg och bara bjuder på EN bild när den väl kommer, keep us hanging... Jag tror jag blir mer exalterad än så här av att ta emot paket jag beställt på bildelsbasen ;)
Hade den kommit på vinterpuckar så hade barnen fått stanna längre på förskolan idag, det vill jag lova. ;)
En lite taskig mobilbild fick det bli, mer av principsak att "nu är den faktiskt här" än en show off. Bilder kommer som sagt när stora kameran är framplockad.

Tro mig, jag ÄR exalterad. ;)
#1239904
Aha klarade du snöovädret? Här söder om stan var det riktigt busväder efter lunch...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 34

Bytt bakfjädrar på min XC60, enkelt.

Har läst tråd på annan Volvo, det[…]

Jag tror jag har fattat hur det fungerar, ni f&ar[…]

Clean Zone Interior Package

Tjena. Jag har försökt labba med den fun[…]