Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1239907
grillchips skrev:SÅDÄRJA! Då var hon hemma! Pga vädret och sommardäck så körde jag endast hem henne och parkerade i garaget, jag inväntar lite bättre väderlek innan jag ger mig ut med henne på en bensträckare.
Bild
Hur vet du att ”det” är en ”hon”, det kan vara en ”hen” oxå. :D
Användarvisningsbild
av SvenB
#1239908
Så där ja. GRATTIS. Som du ser har jag redigerat bort "Kommande" i ämnesraden på mitt inlägg :lol:
#1239911
grillchips skrev:Inga tonade rutor, budgeten tillät det men sambon tyckte det var lite dyrt varpå jag visste att vi kan få det billigare hos en duktig aktör. Så det ska "eftermonteras" inom kort.

Bättre bilder kommer också, när jag orkat rota fram den stora kameran som är nerpackad i allt som har med flytt att göra.
Men första intrycket av bilen, blown away. Måste dock ställa ner hårdheten i styrningen i dynamic, det var tungrott till tusen i 70km/h. Bild
Härligt där med toningen, tycker det lyfter utseendet avsevärt mycket :) Hoppas på torra fina vägar till helgen så du kan ta en fin fin provtur!
#1239974
Tack allihopa! Med tanke på att vi kommer från en V50 1.8F MY08 så är det ett enormt lyft.

frasse: Snöovädret kom till norra sidan också vill jag lova, men det gick fort förbi och var lugnt när jag skulle köra hem. Smått nervöst men jag provade som sagt att köra en vända precis utanför handlaren för att känna efter. Inte mer halka än vad rejäl väta ger på sommaren.

Sven: Åtgärdat! ;)

p1ngwin: Snart!

Jim: Ja, jag lär dyka förbi! ;)

Perra: Ska ha det i åtanke och kolla, positivt överraskad av PS4. Eller, det är mitt första dyra däck överhuvudtaget så jag är riktigt nyfiken på hur det presterar. Sägs att det slits fort men vi lägger inte så många mil per år att det lär bli ett problem.

slappadabas: Tack! Jag var först lite tveksam till Savile Grey, jag får en lite.. Pastellig feeling av den. Precis som Audis Nardo Grey, jag avskydde den i början för den ser så kladdig och tjock ut. Men den har vuxit på mig, precis som Savile. I kombination med R-design och de blanksvarta detaljerna så är jag helsåld.

CuteLunatic: Äsch, du fick ju drivlinan man bara drömmer om. ;) Och R-design kräver (i mitt tycke) stylekitet för att det ska vara 100%, så det kommer monteras framöver eftersom budgeten redan var spräckt med råge när vi la beställningen. :lol:
Vid leverans så gick säljaren igenom VOC med mig så det var aktiverat och klart. Fick ett extra simkort som redan var monterat i bilen men jag upptäckte nu på kvällen när jag satt och lekte att man var tvungen att aktivera det i Inställningar. På väg hem från handlaren så körde jag Spotify via blåtand, för det var så vi satte upp det i hallen och det var inte helt uppenbart att SIM-kortet inte var aktivt i bilen. Men nu så! :) Spotify var dessutom redan installerat i bilen. Däremot fanns det någon uppdatering som bilen ville dra igång, med en trött 5-åring i baksätet så hann jag inte kolla närmre på det utan tar det nästa gång jag är nere i garaget.
Sätet kommer jag justera till förbannelse innan jag hittar rätt. Ratten sitter bra där den sitter tycker jag. I övrigt var det bara en himla massa att bekanta sig med. En hel del lär man sig nog använda utmed resans gång, det jag försökte lägga fokus på var att arbeta in hur kamerorna fungerade, lära känna kanterna på bilen (även fast V90 är otroligt lättkörd och känns nätt så är det ju trots allt 5 meter bil)... Lekte lite med interiöra stämningsbelysningen, få fason på komfortöppningen av bagageluckan (förstår inte vad alla gnäller om, satte det på första försöket). :lol:
Nä, det är så mycket roliga prylar att pilla med. Det kommer ta tid innan man har koll på allt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 34

Mina socklar till varselljus (och p-ljus) har &quo[…]

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]