Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
#1228803
Ser att någon redan bytt till summum mätartavlorna nu :wink:
Användarvisningsbild
av Briander
#1228814
Micce1980 skrev:Ser att någon redan bytt till summum mätartavlorna nu :wink:
Jag tror att dom ingick i 2010-faceliften väl? :)
Användarvisningsbild
av svergie2
#1228991
Briander skrev:Kvällsfunderingar. Kan man få tag i en navigations-DVD av senaste modell på något sätt annat än att köpa den? Känner inte för att bränna 1400kr på 2016 års kartor, men har gärna så nytt som möjligt i systemet. Är också sugen på att få synliga slutrör bak, men då behöver jag finna plasten längst ner med hål för detta och dessutom med parkeringssensorer, finns ingen på Bildelsbasen just nu. Tänker att detta skulle lyfta utseendet en bit. Fram vet jag inte om det finns något att göra, byta till led-ljuskällor då möjligen.

Smutsig Göteborgs-vinter-bil men här är några bilder från idag;
IMG_5897.JPG
IMG_5923.JPG
IMG_6026.JPG
IMG_6139.JPG
IMG_6296.JPG
Fin bil och bilder! Vilken kamera använder du? :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Briander
#1229036
StefanN skrev:
Briander skrev: Är också sugen på att få synliga slutrör bak, men då behöver jag finna plasten längst ner med hål för detta och dessutom med parkeringssensorer, finns ingen på Bildelsbasen just nu.
Finns ett flertal såna, denna är väl rätt färg och allt? http://www.bildelsbasen.se/67-W1471159.html
Inser att jag letat under helt fel kategori på Bildelsbasen...! Den där skulle vara perfekt, dock inte rätt färgkod då jag har metallic 452, men lite ny lack på så.
Användarvisningsbild
av Briander
#1229041
svergie2 skrev:Fin bil och bilder! Vilken kamera använder du? :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Tack :) här en gammal 7D, med ett 10-22 mm och ett 50 mm.
av JE Jr
#1229048
Briander skrev:
StefanN skrev:
Briander skrev: Är också sugen på att få synliga slutrör bak, men då behöver jag finna plasten längst ner med hål för detta och dessutom med parkeringssensorer, finns ingen på Bildelsbasen just nu.
Finns ett flertal såna, denna är väl rätt färg och allt? http://www.bildelsbasen.se/67-W1471159.html
Inser att jag letat under helt fel kategori på Bildelsbasen...! Den där skulle vara perfekt, dock inte rätt färgkod då jag har metallic 452, men lite ny lack på så.

Hmm, det där är en från en facelift va, de är lite annorlunda, och i mitt tycke snyggare! Dock inte helt 100% att den passar, men den borde göra det va?
Användarvisningsbild
av Briander
#1229071
Kollar i VIDA och på bilderna men ser inga skillnader mellan dom, men något är det ju pga olika art.nr. Det art.nr jag ska ha finns det bara två av och båda med hål för dragkrok vilket jag gärna undviker.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17

Att använda lyktor från 00-04 funkar me[…]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]