Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av batmac
#1228498
Mccartney skrev:Nöjd med bilen annars? Köregenskaperna?
Mycket. Älskar den. Mycket vill förvisso ha mer och nog hade det gärna fått gå fortare. Men skillnaden mellan den här och min förra är ju vanvettigt stor.
Användarvisningsbild
av batmac
#1232711
Händer inte mycket. Idag passerade bilen 4000 mil påväg till Storuman. Firade det med hål i huvudet och lyckades köra 70 förbi en kamera på 50-väg. Blixtrade till :(

Bild

Varit lite plusgrader i Umeå nu så kanske skulle försöka tvätta den snart. Sitter även och sneglar lite väl mycket på ixion III inför sommaren :oops:
Användarvisningsbild
av batmac
#1238686
Sedan sist så har jag missat en uppsättning Titania från JB. 7500kr skulle dom ha inklusive continentaldäck med 6-7mm kvar vill jag minnas. Velade för mycket och hatar mig själv för det. I övrigt rullar den på. Såhär (och ännu värre) har den dock tyvärr sett ut alldeles för länge:

Bild

Har inte haft orken, och minusgrader/skitväder i ett omväxlande tempo har gjort mig omotiverad. Men imorgon ska den in på första servicen i våran ägo så då var jag väl så illa tvungen.

Bild

Bild

Den klär i nytvättat ;)

Ska bli intressant att se vad det blir för lånebil den här gången, sist fick jag puttra runt i en pissig renault clio. Kunde ju tycka att lite motsvarande den bilen man lämnar in skulle det vara..
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1238730
Den där tvätten var rätt behövlig ja :wink:

Såg att du har skyddsgaller i bagaget, ingick det?
Användarvisningsbild
av Magnus-B
#1238771
När man inte längre minns och kan se vilken färg bilen har så är det dags att tvätta.
Snyggt blev det så länge det varar.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av batmac
#1238788
Micce1980 skrev:Den där tvätten var rätt behövlig ja :wink:

Såg att du har skyddsgaller i bagaget, ingick det?
Nej det köpte vi efter att ha kommit fram till att alla hundburar för V60 är för små för att husera vår prickiga bajsmaskin.
Magnus-B skrev:När man inte längre minns och kan se vilken färg bilen har så är det dags att tvätta.
Snyggt blev det så länge det varar.
Haha, det varar ju tyvärr inte så länge. Nu är det minusgrader igen dock så då är det lite bättre iallafall.
Användarvisningsbild
av batmac
#1243795
PLÖTSLIGT. HÄNDER. DET!

Jag har velat ha nya fälgar till sommaren sen jag köpte min V70 för fyra år sedan men det har aldrig blivit av. Har velat fram och tillbaka mellan Ixion, Titania och Bor. Lessnade dock på första Ixion efter alla kopior, missade Titania-köp två tre gånger och kände att 19" som Bor är blir för stort. Mycket fram och tillbaka. Idag kom bussgods med fyra paket. Kan säga att jag inte längtar mindre till sommaren nu :D

Bild
Användarvisningsbild
av grillchips
#1243963
Kommer bli bra! Har samma på min V90 i 19" och var skeptisk som attan först men när jag hämtade bilen så blev jag mycket positivt överraskad över hur fina fälgarna faktiskt var.

Skickat från min EML-L29 via Tapatalk

Användarvisningsbild
av batmac
#1245720
Så var det äntligen dags. Fyra år och två bilar, men sen fick jag äntligen på fälgar jag vill ha. Mycket nöjd. En kvällstvätt senare så ser det ut som det ska. Tyvärr var det så länge sen jag använde riktiga kameran att alla bilder blev totalt skräp, så det här är det enda jag kan erbjuda. Får ta nya tag imorgon!

Bild
Bussningar länkarm duett

Det finns verkstadshandböcker på PV-klu[…]

Rekommenderar att vänta med mjukvara 3.0, den[…]

Har du ungefär samma uppskattad räckvidd[…]

Hylsan i vinkel vx

Den kanske passar på äldre?