Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Zanders
#1222662
GT-mannen skrev:Snygg bil. :-)-)

När jag såg den tänkte jag: Det där regnumret känner jag igen. Så jag letade igenom bilderna i min dator och hittade en när den var folierad i orange.
Spoiler »
/Håkan
Haha, jag har faktiskt en hel del bilder på den när den va folierad och såg den även när första ägaren åkte runt i gbg med den, cool färg men föredrar den som blå ;)
Användarvisningsbild
av svergie2
#1222761
Zanders skrev:
GT-mannen skrev:Snygg bil. :-)-)

När jag såg den tänkte jag: Det där regnumret känner jag igen. Så jag letade igenom bilderna i min dator och hittade en när den var folierad i orange.
Spoiler »
/Håkan
Haha, jag har faktiskt en hel del bilder på den när den va folierad och såg den även när första ägaren åkte runt i gbg med den, cool färg men föredrar den som blå ;)
Inte första gången din bil florerar på forumet! :D Riktigt fin bil, såg den live sommarn -15 på Smögen :)

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 5#p1038503

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
av Schmoyoho
#1222771
Snyggare som blå och med silverfälgarna. Låter den inte mycket med spjällen öppna förresten?
p1ngwin skrev:Rätt törstig då med andra ord :D
Typ samma förbrukning som en vanlig T6:a fast med 50 extra hästar. Eller lika mycket som min gamla V8 drar, så inga jättekatastrofala siffror egentligen.
Användarvisningsbild
av Zanders
#1222842
svergie2 skrev:
Zanders skrev:
GT-mannen skrev:Snygg bil. :-)-)

När jag såg den tänkte jag: Det där regnumret känner jag igen. Så jag letade igenom bilderna i min dator och hittade en när den var folierad i orange.
Spoiler »
/Håkan
Haha, jag har faktiskt en hel del bilder på den när den va folierad och såg den även när första ägaren åkte runt i gbg med den, cool färg men föredrar den som blå ;)
Inte första gången din bil florerar på forumet! :D Riktigt fin bil, såg den live sommarn -15 på Smögen :)

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 5#p1038503

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Haha, där ser man! :-)-)
Användarvisningsbild
av Zanders
#1222843
Schmoyoho skrev:Snyggare som blå och med silverfälgarna. Låter den inte mycket med spjällen öppna förresten?
p1ngwin skrev:Rätt törstig då med andra ord :D
Typ samma förbrukning som en vanlig T6:a fast med 50 extra hästar. Eller lika mycket som min gamla V8 drar, så inga jättekatastrofala siffror egentligen.
Mja, jag håller inte med. Tycker den tappar lite sting med dem silvriga men det är tur att vi alla har rätt till en egen åsikt! :D

Den låter brutalt mycket men jag älskar det! :-E :-E
Användarvisningsbild
av Zanders
#1222844
Dålig bild och dessutom åt fel håll men man kan aldrig få för mycket Polestar :D led till taket och speglarna äe beställt också!

Bild
av Favazza
#1223901
Fantastiskt fin. Vill ha en sån, men kan inte motivera kostnaden :D

Jag tror det är någon högt uppsatt i Volvo som haft den tidigare (när den var orange). Känner några som jobbar på Volvo och vi kom till att prata om just denna bilen.
Användarvisningsbild
av Zanders
#1223912
Favazza skrev:Fantastiskt fin. Vill ha en sån, men kan inte motivera kostnaden :D

Jag tror det är någon högt uppsatt i Volvo som haft den tidigare (när den var orange). Känner några som jobbar på Volvo och vi kom till att prata om just denna bilen.
Så är det, såg den själv för några år sedan för första gången och tyckte den va lite ball i orange :P
AndreasThn skrev:Mötte dej nog i backen nedanför AB Volvo hq för en stundsen. Snygg i verkligheten oxå (åkte vit Renault trailertragare utan något släp).
Pratar vi Lundby runt 12-tiden så var det med allra högsta sannolikhet jag :-)-)
Användarvisningsbild
av AndreasThn
#1223915
Zanders skrev:
AndreasThn skrev:Mötte dej nog i backen nedanför AB Volvo hq för en stundsen. Snygg i verkligheten oxå (åkte vit Renault trailertragare utan något släp).
Pratar vi Lundby runt 12-tiden så var det med allra högsta sannolikhet jag :-)-)
Stämmer bra, vi åkte uppför backen mot Volvo 8)
Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Lägg gärna ut en bild från samma v[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]