Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1233217
Har vart och monterat mina polestar splitter. 2 skruvar under på vardera sida sedan använde jag tjockare dubbelhäftande tejp för att jag skall kunna ta bort dom vintertid om det blir för mycket snö osv. :P

Bild
Senast redigerad av 1 p1ngwin, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1233315
Perra83 skrev:Snyggt!!!
Mina är olackade fortfarande. Vad tog du för skruvar. Tejp sitter redan på.
Använde de befintliga skruvarna som sitter under så är bara att hålen stämmer överens så är det bara skruva dit, väldigt enkelt. :)
Användarvisningsbild
av p1ngwin
#1240073
Tisdag 27 mars så åker fjädrarna på och sen får vi se hur vägarna ser ut för byte till sommar däck. Tar emot och byta nu när det är så fruktansvärt mycket grus, det blästrar ju en hel del tyvärr. :)

Riktigt härligt med lite plusgrader och sol i några dagar så passat på och tvättat av bilen och lite. Polerade bilen i mitten på januari och ser nypolerat ut fortfarande. Nu lade jag på tershine refract siO2 efter tvätt och blev jäkligt bra tycker jag :-)-)

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av 1 p1ngwin, redigerad totalt 0 gånger.
#1241903
Fick mina sänkfjädrar från H&R monterade på liljas i Tisdags och idag fick det bli premiär för sommardäck ;;-O

Har varit lite orolig för att det skulle bli för lågt och det skall skrapa i hjulhusen osv, men det blev alldeles perfekt i mitt tycke. Funktionellt samtidigt som det ser bra ut :) Har även hämtat ut lite nya produkter till bilen från tershine som jag verkligen kan rekommendera, har provat många olika produkter tidigare men detta är klart favoriten hittills.

Ska ta lite fler bilder så småningom.

Bild

Bild

Bild
Senast redigerad av 1 p1ngwin, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av batmac
#1241938
Jag tycker bilen i sig är riktigt snygg, men fälgarna gillar jag inte. Hade det varit en mörkare nyans på dem tror jag att det skulle se bättre ut, men det känns på något vis som att de sticker ut och skär sig mot resten. Smaken är ju dock alltid som baken och tur är väl det :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Weber 32dir på en b20

Okej, har en enkel su hs6a nu. Den fungerar fint, […]

V70 -03, bensin, manuell,140 HK, 23 000 mil. Motor[…]

Yttertemperatur mätare

Hade detta på min V60 CC MY19, visade -20 n&[…]

Visa din semesterbil(d)

Förra veckan rullade bilen från Sverige[…]