Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
#1200052
Mini_ice skrev:Riktigt trevlig kärra! Snygg färg tillsammans med "cc paket".

Du får åka tillbaka och kräva att de monterar nytt klistermärke på märket fram! Ska vara gratis också! :D
Har kontaktat dom. De monterar klistermärken så fort jag åker till dom. I morgon, typ.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1200239
I dag har jag varit på besiktning, och varit förbi bilhandlaren och fått nytt Volvomärke i grillen.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1201449
I dag kom DHL med mina vinterhjul. Så nu kan vintern komma, fast jag hoppas att det dröjer minst två månader.
Vinterhjul.JPG
Vinterhjul.JPG (1.68 MiB) Visad 1314 gånger
Dessutom har jag tagit bort emblemen bak, men bilen är så skitig att foto får vänta :)
Användarvisningsbild
av SvenB
#1206460
Hoppet fick jag ha 20 dagar för nu sitter dom på eftersom SMHI varnar för regn och snökaos i hela landet i natt. Det är ungefär en vecka tidigare än vad som brukar vara vanlig för mig att montera.
Magda med vinterhjul.JPG
Magda med vinterhjul.JPG (596.53 KiB) Visad 1308 gånger
Användarvisningsbild
av SvenB
#1229057
Uppdatering.
Tyvärr har det inte hänt något av vikt. Några tvättar, men dilemmat för mig är att jag har 1,5 mil till närmaste tvättmöjlighet nu under kalla årstiden. Så det är meningslöst att tvätta nu i detta skitväder. Men trots det måste det ske, exempelvis i veckan, för det skit som tvättas bort, kommer inte tillbaka. Var i alla fall på Biltema i lördags och köpte torkdukar.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1229083
Nu har jag köpt R-designpedaler från JB. Normalt ligger de bara några dagar. Därför var jag tvungen att ringa, de gick inte att beställa på Bildelsbasen direkt ifall det skulle varit fler som var intresserade. Men de här har legat i mer än tre månader. :wink:
volvo_v40_12_-___2013_pedalställ[1].jpg
volvo_v40_12_-___2013_pedalställ[1].jpg (17.74 KiB) Visad 1438 gånger
Användarvisningsbild
av frasse4
#1229195
Jag har aldrig gillat alu-pedaler, men det tycks jag ju vara ensam om :D, Tycker också det gick lite dålig känsla, jag kör nämligen helst barfota om vädret tillåter... Men kul att fixa lite!
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1229200
frasse4 skrev:Jag har aldrig gillat alu-pedaler, men det tycks jag ju vara ensam om :D, Tycker också det gick lite dålig känsla, jag kör nämligen helst barfota om vädret tillåter... Men kul att fixa lite!
Hehe en jususförare :wink: Intressant hur som, på V50:n jag satte de på senast gav de mer grepp annars märkte jag inget. Men klart snyggare är de ju ;)
Användarvisningsbild
av SvenB
#1229390
I dag kom posten med ett litet paket från JB
Pedaler.JPG
Pedaler.JPG (1.26 MiB) Visad 462 gånger
Nu skall dom bara på också. :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Har inget vinande ljud i min V60 T8 2022 eller i f[…]

Löste sig. Tydligen hade förre ägar[…]

Foliera mittkonsolen V60

hehe ja så är det, pengarna rinner iv&a[…]

Testade bakluckan på min -99'an med biltemas[…]