Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
#1230118
Kan hända att jag bara sökte på Falsben, innan jag visste att det var lika med Fiskben :oops:
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230127
Dessa från eBay är de som jag använder:
https://www.ebay.com/itm/Car-Door-Trim- ... Swl9RZ6djY

De är som sagt lite i klenaste laget. De funkar bra ett tag men sen blir spetsarna gärna lite böjda. För det priset dock så har jag köpt på mig en 2-3 uppsättningar genom åren, det har det varit värt.
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230129
Torde duga utmärkt. I värsta fall, ta hjälp av en (inte så vass) plattmejsel för finliret och fiskbenet för grovgörat.
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230166
Då ha jag gjort en vansinnesaffär igen. Hela 49 kronor. Det kommer nog lagom till mina fingrar blivit återställda :wink: Kanske lite fåfängt att en "gammal gubbe" ska ha sportpedaler, men jag är fåfäng. 8)
Användarvisningsbild
av grillchips
#1230167
Som jag alltid har sagt, kan man så ska man! ;)
Användarvisningsbild
av Briander
#1230186
Själv har jag stått med mina pedaler och ett fiskben i 45 minuter nu och är inte ens nära att få dit dom. Get upp nu :lol:
Användarvisningsbild
av Mini_ice
#1230464
Tycker färgen är riktigt fin, och när den blandas med lite svart och "silver" blir den ju jättesnygg!!

Letar du fortfarande mattor?
Användarvisningsbild
av SvenB
#1230488
Mini_ice skrev:Letar du fortfarande mattor?
Jag kommer titta på lite alternativ. Det är ju ingen brådska så länge vädret är som det är nu ??:-/ Jag har ju gummimattor. :|
Användarvisningsbild
av SvenB
#1231144
Briander skrev:Själv har jag stått med mina pedaler och ett fiskben i 45 minuter nu och är inte ens nära att få dit dom. Get upp nu :lol:
Nu är det nära, kanske. I dag kom ett brev.
Falsben.JPG
Falsben.JPG (401.78 KiB) Visad 1259 gånger
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]