Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1199812
Skulle heller aldrig betala de pengar som Volvo (och alla andra) tar för sina originalfälgar. Med tanke på hur mycket de kampanjas med jämna mellanrum så inser man hur mycket marginal det är i ordinariepriserna...
#1199840
Nej men det är inte heller ens i närheten av ordinariepris.
#1199867
poseidon skrev:4900 tar Volvo för 4st 18" orginal med premiumdäck till v90cc. Är det dyrt?
Om du går in och köper dem över disk? Utan att beställa en bil för 400TKR samtidigt??
#1199875
Nej då kostar de runt 4500kr - styck
https://www.bilia.se/dack/vinterhjul/
#1204934
1000mil passerade idag. Ingen nytt att rapportera. Träsmaken vill inte ge sig.... efter 30mil behöver jag kliva ut
och sträcka på rumpan. Inte acceptabelt Volvo!
#1218239
Körde Stockholm - Malmö tor nu i början på veckan. Det var länge sedan jag hade sådan träsmak
i en bil efter 60mil. Är det bara jag som har detta problem med standardstolarna?? I övrigt är bilen en
komfortabel milslukare. Men att "växelsitta" på skinkorna förtar komfortupplevelsen.
#1218273
Tråkigt med träsmak sin nya bil. Antar att du testat flera olika inställningar på stolen?

Jag sitter jätteskönt i min V90 CC. 40 mil på en sittning är inga problem alls. Har skinnstolar med el och dynförlöngning. Imorgon ska jag till Östersund ca 55 mil. Tänkte fylla på kaffet i Hudik.
#1218317
Jepp, har testat allt, tror att Volvo har snålat in på standardstolen för att man
skall köpa upp sig på den stolen du har.
#1218870
Polestar,

Var inne på Volvo och fick D4:an uppdaterad med Polestar. Har inte hunnit testa ordentligt då jag mest snurrat runt
i Stockholm med omnejd i dåligt väder. Men helt klart känns bilen mycket trevligare nu, motorn harmonierar
mycket mer med bilens storlek. Har tyckt att D4:an känts för klen för bilen tidigare, men nu är det helt OK.

Återkommer när jag kunnat testa lite mer.

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder

Om du vill att bilen skall ha Volvo original halva[…]

EX30 2025 ändringar

Lite nytt redan på kommande årsmodell&[…]