Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1205547
Finns väldigt lite skrivet om modellen överhuvudtaget annat än nybilstester. Är ju ingen entusiastbil som folk sitter och pratar om direkt :wink:
#1205582
Tror faktiskt inte det gör det. Vet att det finns för GTI och R32 men där kan jag nog inte komma med min dieselhäck ;-)
#1205864
Drar åt bältet. Hårt!
#1209353
Ja garanti är skönt att ha. Sen huruvida det är ju leasingdelen som är bra eller inte kan man diskutera. Jag tycker det är kul att byta bil ofta, det blir svårt att fortsätta med.

Intressant nog har inga fel återkommit två gånger utan det är enbart engångsgrejer. En sak som däremot hänt mer än 1 gång är att Keyless inte detekterar nyckeln så man får stå och slita i dörren flera gånger. Alltid på större parkeringar, aldrig hemma så det verkar som det finns viss störningskänslighet i systemet.
#1209743
Idag så var det dags för vinterdäck. Eftersom jag var oerhört nöjd med mina Hakka 7 på BMWn så valde jag Hakka 8 till Passaten...och det gick åt skogen verkade det som. Vet inte om problemen är däcken eller bilen men de "sjunger" på ett sätt som jag inte är särskilt förtjust i och inte alls fanns i BMWn. Dessa är ändå 215/55 jämfört med 225/50 på BMWn så i min enfald trodde jag de skulle vara ännu tystare. Men icke. Faktiskt rätt trist upplevelse. Greppet är dock inget annat än fantastiskt så det får man väl vara nöjd med ändå.
Bild
Tydligen är det vänsterpartiet som tillverkar Nokian numera ;-)
Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]