Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Marlboroman
#1189316
Hade funderat på 15mm spacers hellre än 215/35 som blir riktigt tråkiga att åka på. Och åker man grusväg så blir det så pass lite profil att stenar kan skada fälgkanten. Nu är det ju originalfälgar, men smala däck och lite profil gör det är lätt hänt att fälgarna ändrar form av potthål.
av nicklast
#1189336
Jag vill minnas att däcken som satt på dom svarta när ja köpte dom var 215/35. Då tänkte ja att jäklar va lite gummi, måste va tråkigt och känna varenda ojämnhet... :roll:
MEN med den dimensionen så tog aldrig däcken i nånstanns. Nu med 225/40 så har den nött i innerskärm fram mot skärmkant och så tar däcket mot rambenet :( ..

Spacers vill ja inte kosta på dessa fälgar. Dom får duga tills jag hittar "Dom rätta" 8)
Användarvisningsbild
av 800serien
#1189366
Vansinne att köra 225or på dessa bilar, men vill man köra sönder innerskärmarna och plåten bakom så visst..

Kör på 215/35, snyggare och bättre för bilen!

225/40 är ballongdäck.
av nicklast
#1189825
Har skaffat fram några beg 215/35 nu som jag ska prova åka med. Är det då tillräckligt med luft så kan ja beställa 215/40 för att få lite mer gummi.


225 som vi nämnt tidigare är för brett i fram utan att behöva plocka ur innerskärmar och valsa skärmkanter och lägre et på fälgarna. :roll:
av nicklast
#1189834
Köpte ett medel på biltema för att få handtag och lister mindre solblekta. Tycker det vart tillräckligt bra.

Bild

Bild

Bild


Även plockat bort emblem för att lacka grillen svart.

Bild

Bild

Kan bara inte bestämma mig om jag ska ha emblemlöst eller med emblem :roll:

/Nicklas
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kommer ställa till mycket när dom st&aum[…]

MartinS V60 D4 R-Design

Sedan är det ju faktiskt lite skoj att meka s[…]

Det här är en helt annan värld &aum[…]

Har kört 200 000 mil med sin Tesla Rekordbil[…]