Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
#1163397
Finns inga knappar eller något i iDrive i alla fall
av Lövet
#1178474
Ny bil beställd pga jobbyte och tråd om det kommer. Då är med andra ord sagan om denna bil slut. Återstår bara att försöka bli av med en högskattad, långmilad tyskdiesel. Det lär bli spännande...

Tyvärr finns inte möjligheten att behålla bilen i längden exempelvis till min sambo då bilen har för höga fasta kostnader för att det ska vara kul. Hon bryr sig inte ett dugg om bilar så det är inte värt det. Vet inte heller om hennes franska bil är så mycket enklare att sälja. Plus att hon parkerar i ett allmänt garage så det kommer göra för ont i själen av att se dörruppslagen.

Sammanfattningsvis har bilen varit oerhört kompetent. Helt otroligt så mycket bil man får för pengarna och hur bra de kan kännas trots högt miltal. Det enda jag gjort med bilen på 2000 mil är en hjulinställning. I övrigt har den inte kostat ett öre utöver drift. Vidare har ägandet bara varit positivt. Motorn, växellådan, chassit är verkligen toppklass även jämfört med nya bilar. Åldern märks bara på formgivning samt uppkopplingsmöjligheter och design på instrument.
#1181832
Bilen såld till en härligt bilintresserad 24 årig tjej från Dalarna efter två veckor på Blocket. Utan provkörning dessutom. Jag ger tydligen ett väldigt ärligt intryck. Iofs en genomseriös annons med lägst pris i Sverige för spec/miltal och bilen hade all service dokumenterad på BMW vilket jag hade papper på.

Ekonomiskt en av mina sämre affärer men jag gillade bilen starkt och när allt kommer omkring kostade den mig lika mycket som att privatleasa en snikutrustad VW Polo. Det var det värt.

Nästa bil här: http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 1&t=135661

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]