Sida 2 av 3

Re: En danskers C70 2000

Postat: tor 03 aug 2017, 23:10
av Marlboroman
Vart det stor skillnad med avancerad insugkam?

Re: En danskers C70 2000

Postat: fre 04 aug 2017, 05:10
av jantt
ikke stor, men synes jeg kan mærke lidt forskel.
Svært at måle. Har prøvet forskellige apps, men får o-100 tider fra 5,5 til 10,5 sek.
Desværre ligger der ikke nogen race baner nær mig, så kunne få målt tider rigtigt

Re: En danskers C70 2000

Postat: ons 16 aug 2017, 13:42
av virtq
Är det ett Simota luftfilter du har? Alltid varit nyfiken på hur bra dessa är? Kör med JR öppet filter på min S70 2.5T

Re: En danskers C70 2000

Postat: sön 20 aug 2017, 20:34
av jantt
Det er et KN filter : https://www.knfilters.com/universal/apollo.htm

Med dette lukket filter med direkte indsugning får du ikke den varme luft fra motorrummet

Re: En danskers C70 2000

Postat: mån 21 aug 2017, 21:23
av virtq
Ser ut att vara en betydligt mer vettig lösning än JR filtret med avskärmare.

Re: En danskers C70 2000

Postat: tor 19 apr 2018, 17:13
av jantt
Så fik jeg den endelig på rullefelt efter montering af 3" sportskatalysator og software : 282,4 HK og 390,4 Nm

Re: En danskers C70 2000

Postat: fre 20 apr 2018, 16:05
av Schmoyoho
282 hp på hjulen eller på vevaxeln? Bättre än första T6:an så det är ju inte fy skam i vilket fall.

Re: En danskers C70 2000

Postat: fre 20 apr 2018, 16:12
av jantt
Det er på motoren, men han sagde at den næsten ikke var til at styre fordi næsten al kraften lægger i de lave omdrejninger.
Jeg har nemlig også monteret speederbox + "Japan" manifold der giver hurtigere optræk.

Re: En danskers C70 2000

Postat: mån 25 jun 2018, 17:48
av jantt
Så kom der cutout valve på :




Re: En danskers C70 2000

Postat: ons 08 aug 2018, 22:14
av virtq
Gött ljud! Har du någon mer bild på installationen? Är det elektroniskt styrt?