Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1106287
Redan fått svar alltså? :D

Jag har en fundering på att hitta någon kolfiberplatta och gravera in och sätta i motorutrymmet någonstans, och även trycka någon dekal och sätta vid instegslisterna. Detta är dock bara en plan jag var just nu 8)
#1106367
En idé som snabbt blev verklighet. Hittade en som tryckte dekaler här i stan och jaa, ni ser resultatet själva :)

Bild

HiTek: Jäklar så fort du fick svar då, nu vet dom väl vilken databas dom ska leta i ;)
#1106767
Igår så var Bilsport här i stan och gjorde Gatbilar repotage. Lite kul att dom valde ihop några Volvo bilar och ville fota separat med. Så håll utskik i Bilsport framöver så kanske ni ser någon bekant rumpa :wink:

Bild
#1109096
Nää, ingen lånebil tyvärr. Stod en V90 utanför som jag gärna hade lånat över dagen :D Men blev en skön morgontur på inlines istället :) Nu håller jag bara tummarna att han hinner klart med den innan kl13 så jag slipper åka inlines till jobbet också... :lol: Den är inkörd i verkstan nu iallafall, skönt med VOC :roll:
av HiTek
#1109116
Ska in med min till polarn om 2 veckor och göra lite service (1 år) med ett gäng uppdateringar i samband med det. Ska se om det är runt 15 st+ som XC90_Executive nämnde han hade fått in i sin CE.
Får hoppas Bilia tar väl hand om bilen din, Bilia är ju alltid Bilia... om du nu inte känner PS:en personligen? ;)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 18

Monterade in en CarPlay box i bilen. Känns[…]

Dörrlås V-fram

Jo, det var ett kabelbrott. Den klassiska grö[…]

Hej, jag letar efter en lämplig bil till fami[…]

har du provat göra rent sensorn i LMM? an[…]