Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1163320
LazerHawke skrev:På vilket sätt annan bil med systemet?
Att det faktiskt låter nått när man gasar. :roll:
XC90_Executive skrev:Grymt! :-)-)

Hade jag behållt min hade det definitivt åkt på ett sånt på den också! :) Det var det enda jag tyckte saknades med bilen. Lite mer ljud! :D

Eller en grej till. Om det varit en awd hade det varit den ultimata bilen för mig! :-)-)
Jaa, AWD hade ju varit perfekt då det är lite problem med fästet ibland har jag märkt! :roll:

Har haft planer på att plocka bort bakrutetorkaren ett tag och testade ju det med en plugg ifrån Mekonomen i somras men vev inte riktigt nöjd över hur den såg ut, så fick tag i en firma i England som skar ut efter mått så den fyller ut hålet perfekt. Rekomenderar killallwipers.com strakt! :-)-)

Bjuder även på några random bilder från veckan!

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Till helgen så blir det polering och så ska emblemen bli svarta igen!
#1163333
Spoiler »
bara ljudet? responsen den samma när du gasar??
Senast redigerad av 1 XC90_Executive, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: citat dolt
#1163369
Är väldigt enkelt.

Maskera av en rektangel runt emblemen, spara ca 1-2 cm runt om så det går att dra bort färg enkelt. Sen på med 5-6 lager plastidip och ev 1-2 lager glossifier. Sen bara att dra av det runt om! :-)-)

Ett tips för att slippa skador i O:en ,när man försöker pilla bort dippen, är att sätta en liten bit maskeringstejp i O:en, som inte rör kanterna, så det finns något enkelt att börja dra i när färgen ska bort! :D
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 18

Från Windows 10/11 till Windows 7 (eller ren[…]

Har du ungefär samma uppskattad räckvidd[…]

Hylsan i vinkel vx

Den kanske passar på äldre?

Tät vevhusventilation?

Absolut inte vanligt. Kan inte minnas att jag bytt[…]