Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
#1119485
Man kan undra vem det kan vara! ;)
#1119867
Hämtat bilen från första servicen. Felsökte aldrig City Safety pga jag har inte haft något mer beskymmer med det, och nu har det ju varit rätt fuktigt ute. Får jag dock problem med den så åker jag raka vägen till verkstan.

Bild
#1122232
Idag var det dags för däckskifte till vinterpuckarna. Har varit småspänd på hur Titania fälgarna skulle se ut på en V40 då jag (inte någon annan heller verkar det som) har sett det tidigare. Jag tycker dom passade riktigt bra, det blanksvarta på fälgarna smälter ihop bra med detaljerna på bilen. :) La även ett lager vax på dom innan dom åkte på.

Tyvärr så hade dom saltat vägen ut till farsan så var tvungen att stanna till i tvätthallen på vägen hem och spola av bilen. Men då kunde man passa på och ta lite bättre bilder :roll:

Bild
Bild
Bild
Bild
#1130267
Grymt fin bil, beundrar skicket du håller på den! :)

Nu på vintern suger det ju mest att tvätta bilen, men underlättar lite när man lagt lackskydd.
(Själva tvätten njuter man ju av, men att det blir skitit 5 minuter efter tvätten...;))

Läste i en annan tråd att du kör med BVE Grön...har du nått lackskydd på din bil och i så fall märker du typ att BVE Grön är mindre snällt mot lackskyddet eller är det bara att tuta och köra? :)
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18
Associationsleken, är ni med? ;-P

Stockholm

Möjligt men inte troligt. Flimrande ledlampa […]

Hojhoj. Min nyfikenhet får mig att frå[…]

Hajsan. Det som styr skyltavläsningen(TSI) sa[…]