Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Rudolfs
#1102586
XC90_Executive skrev:Hur nöjd är du med bilen? Jag är sugen på att köpa en Polestar. Är det värt det? :D
Än så länge kanon nöjd, kört drygt 450 mil än så länge :) ska provköra fyrcylindriga snart tänkte jag för att jämnföra!! Men jag rekommenderar sexan för ljudet! :)

Den känns inte som en vanlig volvo, den känns speciell när man kör den :)
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
#1102644
Låter bra! :D

Hade möjlighet att köpa en V60 Polestar MY17 med leverans i princip direkt. Men lät bli. Värdetappet är enoormt som första ägare, med tanke på vad en sån kostar begagnad (iofsig med sexan då). Sen tycker jag att sexan låter betydligt fränare! 8)
av Rudolfs
#1102833
XC90_Executive skrev:Låter bra! :D

Hade möjlighet att köpa en V60 Polestar MY17 med leverans i princip direkt. Men lät bli. Värdetappet är enoormt som första ägare, med tanke på vad en sån kostar begagnad (iofsig med sexan då). Sen tycker jag att sexan låter betydligt fränare! 8)
Volvo anställda får ju 90 papp i rabatt på dem så inte konstiga att första tappet är stort för dem som betalar 600+ :)
av Rudolfs
#1103662
XC90_Executive skrev:Det låter som en bra rabatt!! :shock: :D

Jag fick en offert på ca 630, med tonade rutor och 19" vinterhjul. Med leverans veckan efter.
På en 4 cylindrig? Ja dem är ju på g ut nu för fullt till handlarna :)
av Rudolfs
#1103911
XC90_Executive skrev:Yes en MY17 4-cyl!
Jag ska försöka få en sväng i en när dem kommit ut i närheten av mig, Men jag tror sexan är trevligare som motor, men fyran är råare i karaktären tror jag :) Det är ju en carbon motor uppskruvad till tusen typ :P
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
#1103942
Den är väldigt varvvillig och har en annan karaktär än 6:an. Varvstoppet är t.ex 7000 på MY17.

Jag vill ha sexan medan det fortfarande går att få en "ny" (dvs helt oanvänd eller obetydligt använd/utställningsbil) Polestar med den i. I min värld är det en av dom absolut bästa drivlinorna som någonsin funnits i en Volvo. :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 21

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]