Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1083768
Turbojeppe skrev:
DayDreamer skrev::-)-) Självklart så ska skattepengarna handlas upp direkt och ännu självklarare är att dom ska gå till bilen :D :-)-)
Ja vad annars? 8) Mat så man överlever? :roll: Finns nudlar till sånt :D
Nudlar? Brukar själv plocka upp lite dött efter vägen, roadkill skadar ju inte som omväxling :lol: :roll:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1083777
Lucif3r skrev:Vad har du handlat för spännande saker då? :)
Sånt brukar man väl aldrig säga tills man får hem dom och kan ta lite bilder? ;)
DayDreamer skrev: Nudlar? Brukar själv plocka upp lite dött efter vägen, roadkill skadar ju inte som omväxling :lol: :roll:
Hahaha lite grävling och räv alltså, beroende på vad som erbjuds? :wink:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1083794
Turbojeppe skrev:
Lucif3r skrev:Vad har du handlat för spännande saker då? :)
Sånt brukar man väl aldrig säga tills man får hem dom och kan ta lite bilder? ;)
Det beror väl på hur hemlighetsfull du vill vara, kan själv tala om att jag förmodligen ska till skroten imorgon och handla delar :)
Turbojeppe skrev:
DayDreamer skrev: Nudlar? Brukar själv plocka upp lite dött efter vägen, roadkill skadar ju inte som omväxling :lol: :roll:
Hahaha lite grävling och räv alltså, beroende på vad som erbjuds? :wink:
Ja precis och ibland får man åka hem hungrig :mrgreen: :wink:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1083796
DayDreamer skrev:
Turbojeppe skrev:
Lucif3r skrev:Vad har du handlat för spännande saker då? :)
Sånt brukar man väl aldrig säga tills man får hem dom och kan ta lite bilder? ;)
Det beror väl på hur hemlighetsfull du vill vara, kan själv tala om att jag förmodligen ska till skroten imorgon och handla delar :)

Att du ska till skroten imorgon bygger ju upp lika mycket spänning som när jag väntar på post i max 2 dagar ;) Nu blev jag ju nyfiken på vad för roligt du kommer hitta imorgon! :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1083799
Turbojeppe skrev: Att du ska till skroten imorgon bygger ju upp lika mycket spänning som när jag väntar på post i max 2 dagar ;) Nu blev jag ju nyfiken på vad för roligt du kommer hitta imorgon! :D
Kommer att köpa på mig bra att ha saker till bilen, sen får jag se ifall jag kommer över några fynd vilket jag förmodligen kommer att göra då det är snorbilligt på självplocken :D
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1083808
DayDreamer skrev:
Turbojeppe skrev: Att du ska till skroten imorgon bygger ju upp lika mycket spänning som när jag väntar på post i max 2 dagar ;) Nu blev jag ju nyfiken på vad för roligt du kommer hitta imorgon! :D
Kommer att köpa på mig bra att ha saker till bilen, sen får jag se ifall jag kommer över några fynd vilket jag förmodligen kommer att göra då det är snorbilligt på självplocken :D
Älskar att gå på skroten! Vet inte vad du ser som snorbilligt men närmsta skroten här i arvika får man inte ens gå och kolla/plocka själv.. :( Blir lite dyrare då..
Lucif3r skrev:
Turbojeppe skrev:
Lucif3r skrev:Vad har du handlat för spännande saker då? :)
Sånt brukar man väl aldrig säga tills man får hem dom och kan ta lite bilder? ;)

äh! Fjanterier kallas det ;)
Ajajaja, inte världens största beställning men lite godis blir det! ;)
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1083819
Turbojeppe skrev:
DayDreamer skrev:
Turbojeppe skrev: Att du ska till skroten imorgon bygger ju upp lika mycket spänning som när jag väntar på post i max 2 dagar ;) Nu blev jag ju nyfiken på vad för roligt du kommer hitta imorgon! :D
Kommer att köpa på mig bra att ha saker till bilen, sen får jag se ifall jag kommer över några fynd vilket jag förmodligen kommer att göra då det är snorbilligt på självplocken :D
Älskar att gå på skroten! Vet inte vad du ser som snorbilligt men närmsta skroten här i arvika får man inte ens gå och kolla/plocka själv.. :( Blir lite dyrare då..
Fick ju tag i den största original stereon till X70 SC-901 plus kabelhärva och förstärkare för endast 200kr. På bildelsbasen ligger dessa radios på om dom kommer in runt 2000kr och uppåt och förstärkaren ligger runt 1000kr och uppåt så ja självplock är snorbilligt. Fick ju även tag i två splitter nya strålkastare i Örebro för 500kr också självplock (Returbilen)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1083821
Tyvärr så tar dessa skoter som plockar bort delarna själ ett jäkla överpris, Frykmalms i Karlstad är omöjliga med att prata om pris och ett jäkla överpris på nästan allt också plus dålig service har jag hört från många.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 33

Liten uppdatering, stressade lite i lördags […]

Skulle med 99.9% säkerhet säga att bile[…]

Det som hände tidigare står beskrive[…]

Hej! Jag har tid för omprogramering på […]