Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1163940
svergie2 skrev:Snyggt!
Jo det blir det!
DayDreamer skrev:Snygga fälgar :-)-) lite för lite däck på dom för min smak men vi tycker ju olika :) 8)
225/40 satt väldigt bra men tyvärr för stort :( nu slipper jag att det tar i, plus att blev sugen att sänka baken nu Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1164008
Personligen tycker jag inte att du ska sänka den något mer bak, risken är stor att den kommer att se nedlastad ut. Men prova vetja och blir det inget bra eller att du inte blir nöjd så är det ju bara att montera tillbaka dom andra.
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1164012
DayDreamer skrev:Personligen tycker jag inte att du ska sänka den något mer bak, risken är stor att den kommer att se nedlastad ut. Men prova vetja och blir det inget bra eller att du inte blir nöjd så är det ju bara att montera tillbaka dom andra.
På bilden sitter den väldigt bra, vet inte om jag står på något speciellt med höger bakdäck men den är högre än så vanligtvis och har lite epa/70 tals muskel-stuk ut Bild som sagt är ju bara sänktfjädrar fram monterade, sitter nog lite jämnare med sänkfjädrar bak om det sänker lika mycket som fram (2-3 cm)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 33
Vi som beställt nya XC60

När beställde du? Jag lade f&o[…]

Bakfjädrar.

För min del är det lite värre. R-[…]

Alla AC-system läcker. Ofta kan det dr&oum[…]

Har precis hämtat en my24. Elvärmare[…]