Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1132152
Samma här, hade nog blivit mest galen på att jag hade fått åka tillbaka till skadeverkstaden på Helmia och bli nervärderad :x
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1132439
Turbojeppe skrev:Jo, vansinnig blev jag. Som tur var fanns ett vittne som kunde styrka till polisanmälan.
Ok det var ju gött att vittne fanns :) Antar att det är motorhuven dom har varit och hoppat på? Kanske så illa som taket till och med? :shock:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1132561
Lucif3r skrev:Okej, lyckades ni identifiera snorvalparna också? Hoppas dom åker dit för det iaf... Kan bli dyrt för dom, speciellt om det är flera bilar dom gjort samma sak på :roll:
Nej, dessa kutade iväg så fort dom märkte att dom blev påkomna..
DayDreamer skrev:
Turbojeppe skrev:Jo, vansinnig blev jag. Som tur var fanns ett vittne som kunde styrka till polisanmälan.
Ok det var ju gött att vittne fanns :) Antar att det är motorhuven dom har varit och hoppat på? Kanske så illa som taket till och med? :shock:
Japp, motorhuv och tak blev hoppade/"dansade" på.
Perra83 skrev:Får hoppas att försäkringsbolaget är snälla. Tror inte att dom värderar bilen så högt. Så länge dom fixar bilen är det bra.
Jag har bilsport&mc entusiastförsäkring. Jag har för mig de värderade bilen i ca 40.000. Självrisk på vandalism och lack ligger på 5000kr
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1146952
Sorry boys, jagrullar är för krånglig att uppdatera på.. :/ Så jag kommer nog gå över till garaget för att fortsätta tråden där.
Ni får gärna hoppa in där också om ni vill! :D


Var tydligen lätt att uppdatera här så jag stannar!

Peace!
Senast redigerad av 1 Turbojeppe, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
#1147121
För krångligt? Menar du att det är för jobbigt att lägga in bilder? Eller vet du något som inte jag vet :wink: ???

Men jaja får hålla utkik på garaget då istället,
apropå det, där skulle man ju även gå med och lägga ut sin bil, varför har jag inte tänkt på det tidigare för? :oops:
Användarvisningsbild
av Turbojeppe
#1147154
DayDreamer skrev:För krångligt? Menar du att det är för jobbigt att lägga in bilder? Eller vet du något som inte jag vet :wink: ???

Men jaja får hålla utkik på garaget då istället,
apropå det, där skulle man ju även gå med och lägga ut sin bil, varför har jag inte tänkt på det tidigare för? :oops:
White skrev:Bara att kopiera uppdateringen från Garaget och klistra in här ju! :-)-)
Alla bilder jag lägger in blir för stora och får då inte plats.. :( Har tidigare lagt in alla i photoshop och bokstavligen ändrat upplösningen till en som får plats på alla.. :C

Ja det tycker jag! Du får gärna lägga till mig där också :)
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 33

Jag förstår, en del saker går j[…]

Jag lägger på skatten också i kal[…]

Vi som beställt nya XC60

Om du kör den på 0,65-0,7 med tomt batt[…]

På min hade ena kabeln till främre giva[…]